کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اصلاح قیمت گروه شیمیایی، شاخص را نزولی کرد

9 بهمن 1396 ساعت 13:27

در پایان معاملات امروز شاخص بورس تحت تاثیر به ویژه معاملات منفی گروه شیمیایی (نمادهای وغدیر، فارس، پارسان و تاپیکو) جمعا معادل ۳۶۸ واحد عقب نشینی کرد و به ارتفاع ۹۹ هزار و ۴۶ واحد رسید.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علاوه بر نمادهای گروه شیمیایی دو نماد فلزی فولاد و فخوز نیز جمعا 78 واحد تاثیر منفی روی شاخص داشتند درحالیکه فملی از این گروه 31 واحد تاثیر مثبت داشت.

با شروع مثبت مجدد فلزات پایه در بازارهای جهانی، گروه فلزی و معدنی اکثرا روز خوبی پشت سر گذاشتند که در این میان گروه روی از اقبال بیشتری برخوردار بود تا جایی که نمادهای فرآور، کاما، فزرین، کبافق، کروی، زنگان و فاسمین، فمراد، فباهنر، فنوال، فایرا و فروس با تقاضای بالایی مواجه بودند و برخی صف خرید داشتند.
گروه زغال سنگی همسو با دادوستدهای مثبت گروه فلزی و معدنی، معاملاتی مثبت را تجربه کرد که در این بین نماد کطبس از تقاضای بالاتری برخوردار بوده و صف خرید شد.
در گروه متعادل منفی پالایشگاهی و روانکارها، سومین روز از رشد قیمتی و صف خرید نماد شنفت  قابل توجه بود. اکثر نمادهای گروه های سرمایه گذاری و واسطه‌گری‌های مالی با معاملاتی متعادل مواجه بودند  اما نمادهای سرچشمه، وملت، وبوعلی، وتوسم، وصنعت و امید از اقبال بیشتر و معاملاتی مثبت تر از هم گروهی ها برخوردار بودند.
درگروه های خودرویی و حمل و نقل که معاملاتی اکثرا متعادل و منفی در جریان بود، ادامه صف خرید نماد خشرق و معاملات مثبت نمادهای خکار، خاهن، خرینگ، حسینا، خنصیر و حفارس جلب توجه می‌کرد.


کد مطلب: 10063

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/10063/اصلاح-قیمت-گروه-شیمیایی-شاخص-نزولی

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir