کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیفکس ۱.۱ واحد رشد کرد

6 اسفند 1396 ساعت 13:37

در بازارهای فرابورس امروز یکشنبه ۶ اسفند ماه، ۲۵۰.۵ میلیون ورقه به ‌ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان در حدود ۳۴ هزار نوبت داد و ستد شد و در نهایت آیفکس ۱.۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۰۹۴واحد قرار گرفت.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،بیشترین تاثیر مثبت بر روند شاخص فرابورس امروز به نام شرکت های پتروشیمی مارون، نفت پاسارگاد و تولید نیروی برق دماوند ثبت شد و در مقابل شرکت های پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

بررسی معاملات امروز فرابورس نشان می‌دهد رشد نماگر اصلی فرابورس ایران مرهون افزایش قیمت «مارون» بود. این نماد در جریان معاملات روز جاری، 1.33 درصد رشد کرد و بیشترین تاثیر مثبت در محاسبه آیفکس را از خود به‌جا گذاشت.
امروز معامله‌گران شاهد جابه‌جا‌یی 80.8 میلیون سهم به ارزش حدود 21 ‌میلیارد تومان در 10‌هزار و 205 نوبت معاملاتی در بازار اول و دوم فرابورس بودند. بیشترین ارزش معاملات این روز با رقمی حدود 2 میلیارد تومان به نماد معاملاتی شرکت بیمه سامان تعلق گرفت. از سویی انتقال 20 میلیون سهمی «ذوب»، این نماد را در صدر جدول نمادها با بیشترین حجم معاملات فرابورس(فعال در بازار اول و دوم ) قرار داد.
بیشترین رشد قیمتی به ترتیب به نمادهای غگلپا، غپآذر، کشرق، دبالک، تلیسه، غفارس و شپاس تعلق گرفت. در مقابل نمادهای کاسپین، زنگان، سدبیر، کمرجان، ثرود و بکهنوج بیشترین افت قیمتی را در بین نمادهای بازار اول و دوم آیفکس به خود تخصیص داده بودند.


کد مطلب: 13035

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/13035/آیفکس-۱-واحد-رشد

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir