کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهدی جهانگیری عضو هیات رئیسه اتاق تهران خبر داد

امضای اولین قرارداد با یک برند اروپایی پس از توافق هسته‌ای

24 شهريور 1394 ساعت 13:14

مهدی جهانگیری اعلام کرد که کلید هتل‌های فرودگاه امام امروز به آکور فرانسه تحویل داده می شود


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،امروز قرار است اداره هتل های فرودگاه امام خمینی (ره) در قراردادی رسمی به شرکت آکور فرانسه واگذار شود.

این اولین قرارداد همکاری با برندی مطرح از کشورهای اروپایی پس از توافق هسته ای خواهد بود.

ورود برند آکور به ایران به عنوان زمینه تحول در صنعت گردشگری ایران یاد می شود.

رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) به عنوان متولی قرارداد با آکور فرانسه در این زمینه به پایگاه خبری اتاق تهران گفت: یکی از مشکلات جدی که در مراکز اقامتی گردشگری وجود دارد این است که تکنولوژی روز دنیا را در بهره برداری این اماکن به کار نگرفته ایم. یکی از اصلی ترین دغدغه های توریست های ورودی و همچنین هموطنان نحوه خدمات دهی و بهره برداری از اماکن اقامتی است. به همین دلیل نیاز است در این بخش ورود تکنولوژی روز را تسهیل کنیم.

مهدی جهانگیری ادامه داد: سیاستی در دولت وجود دارد که بتوانیم شرایط ورود تکنیک های روز در زمینه گردشگری به کشور را فراهم کنیم. سال ها این موضوع مطرح بود و بخش خصوصی هم از آن استقبال می کرد اما این امر محقق نشده بود تا اینکه با برنامه ریزی مجموعه ما این شرایط مهیا شد تا یکی از بزرگترین برندهای دنیا در زمینه گردشگی برای فعالیت به ایران بیاید. بر این اساس برای اولین بار این اتفاق صورت گرفته است تا قرارداد رسمی با یک برند معتبر اروپایی به امضا برسد.

این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران افزود: این اولین قرارداد با یک شرکت اروپایی پس از توافق هسته ای نیز محسوب می شود. البته زمینه آن قبل از توافق با مذاکراتی که شکل گرفت، فراهم شد. شرکت آکور فرانسه شرکتی معتبر و جزو سه شرکت برتر دنیا در زمینه تکنولوژی بهره برداری از اماکن اقامتی است. این مجموعه بیش از 6 هزار هتل را در دنیا در حال بهره برداری و اداره دارد. امروز موفق به امضای قرارداد همکاری با این شرکت شده ایم.

وی تاکید کرد: این یک تفاهم نامه یا موافقتنامه نیست بلکه قرارداد رسمی برای همکاری با این شرکت فرانسوی است. بر این اساس رسما از امروز مجموعه بزرگ اقامتی هتل های 4 و 5 ستاره فرودگاه امام خمینی (ره) در قالب برند آکور به شبکه جهانی آکور متصل می شود. این اولین گروه های نتل در ایران است که در مجموعه شبکه زرواسیون و بهره برداری این گروه بین المللی قرار می گیرد.

رئیس هیات مدیره سمگا گفت: مراسم امضای قرارداد برای اداره این هتل ها به شرکت فرانسوی، با حضور سفیر فرانسه در ایران، مدیران شرکت آکور و مقامات رسمی ایران از جمله رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران امروز برگزار می شود. امیدواریم این قرارداد بدعتی شود که بخش خصوصی در این زمینه حضور بیشتری داشته باشد و ورود برندهای معتبر خارجی را به ایران داشته باشیم.

مهدی جهانگری خاطرنشان کرد: اگر استاندارد بهره برداری از مراکز اقامتی رعایت شود، اصل مشتری مداری و اصل توفیق برای ارائه خدمت برتر می تواند برای کشور ما بسیار مفید باشد.

جهانگیری در پاسخ به این سوال که چه زمانی به طور عملیاتی فعالیت شرکت آکور در ایران آغاز می شود، گفت: امروز رسما لاین فعالیت آغاز و امور مربوط به اداره هتل به این شرکت واگذار می شود. رسما کلید را تحویل این شرکت فرانسوی می دهیم و مدیریت فرانسوی در هتل های فرودگاه امام(ره) حاکم می شود.


کد مطلب: 2500

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/2500/امضای-اولین-قرارداد-یک-برند-اروپایی-توافق-هسته-ای

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir