کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت

ایران مهم ترین تامین کننده انرژی جهان در پساتحریم است

28 شهريور 1394 ساعت 11:23

ایران در پساتحریم در طرح های توسعه ای با مشارکت شرکت های بزرگ بین المللی حضور خواهد داشت و این تحول بزرگی در عرصه صادرات خدمات فنی و مهندسی برای کشورمان است.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین، محمدرضا مرتضوی دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حرکت موتورهای در پیشران اقتصاد و پویایی اقتصاد در دوران پساتحریم می گوید: ایران در دوران پساتحریم از مهم ترین تامین کنندگان انرژی جهان است. ایران در پساتحریم در طرح های توسعه ای با مشارکت شرکت های بزرگ بین المللی حضور خواهد داشت و این تحول بزرگی در عرصه صادرات خدمات فنی و مهندسی برای کشورمان است. مرتضوی با اشاره به اینکه حجم مبادلات صنعتی ایران در دوران تحریم ها کاهش پیدا کرد می گوید: با این وجود کارشناسان زبده صنعتی، توانستند از ارزش های صنعتی کشور صیانت کنند. 

مرتضوی هم چنین می گوید: با تسهیل روابط مالی با دیگر کشورها، شاهد حضور بانک های اروپایی در کشور هستیم. 

مرتضوی که هفته جاری در اتاق تهران به عنوان جانباز دفاع مقدس فعال در بخش خصوصی مورد تقدیر قرار گرفته بود می گوید: من در این برنامه اشاره کردم که یک مثلث وجود دارد که سه ضلع آن، استکبار جهانی، نفاق و جهل است. افرادی بودند که در دوران دفاع مقدس منافقانه پشت به کشورشان کردند و در کنار صدام قرار گرفتند و سربازان ایرانی را به کشتن دادند. استکبار جهانی هم که در مقابله با ایران به عنوان قدرت منطقه فعالیت می کند. گروهی هم هستند که تابع جهلند. ایرانیان باید با اتحاد مانع شکل گیری این مثلث و تاثیر گذاری آن بر روند خردمندانه و صلح جویانه ای که از سوی ایران در پیش گرفته شده شوند.

مرتضوی ادامه داد: در پساتحریم با شکست جهل و نفاق و با برنامه ریزی، از نظر شاخص های اقتصادی رشد خوبی خواهیم داشت.


کد مطلب: 2508

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/2508/ایران-مهم-ترین-تامین-کننده-انرژی-جهان-پساتحریم

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir