کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فاضلی خبر داد؛

استقرار کسبه پلاسکو در مجتمع تجاری نور تهران قطعی شد

11 بهمن 1395 ساعت 13:18

رئیس اتاق اصناف ایران از استقرار قطعی کسبه پلاسکو در مجتمع تجاری نور واقع در تقاطع خیابان های ولی عصر(عج) – طالقانی تهران خبر داد و گفت: تحویل واحدها از ۱۵ بهمن شروع می شود.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علی فاضلی روز دوشنبه در جلسه نشست با روسای اتاق اصناف مراکز استان ها گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در نهاد ریاست جمهوری که به ریاست محمد شریعتمداری، معاون امور اجرایی رئیس جمهور و نمایندگان سازمان های ذیربط برگزار شد، با استقرار کسبه حادثه دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور موافقت شد.

وی افزود: بر اساس این توافق، مقرر شد حداکثر تعداد ۶۰۰ واحد تجاری در طبقات بالای همکف ساختمان تجاری نور طبق معرفی اتحادیه مربوط به اصناف شاغل در ساختمان پلاسکو، به مدت ۲ سال به صاحبان مشاغل مذکور تحویل شود.

فاضلی ادامه داد: طبق این توافق، تحویل واحدهای مورد اشاره  و استقرار کسبه ساختمان از ۱۵ بهمن ماه خواهد بود و شهرداری تهران در جهت امکان تفکیک و تقسیم واحدهای بزرگ به واحدهای کوچکتر در صورت لزوم با رعایت نکات ایمنی و با استفاده از مصالح سبک مساعدت لازم به عمل خواهد آورد.

در این جلسه محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، یداله صادقی سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت و علی امانت قائم مقام مرکز اصناف و بازرگانان ایران حضور داشتند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران


کد مطلب: 2727

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/2727/استقرار-کسبه-پلاسکو-مجتمع-تجاری-نور-تهران-قطعی

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir