کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

آقای وزیر «سیتروئن» اقتصاد مقاومتی را پایمال می کند

19 بهمن 1395 ساعت 18:35

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه ای به وزیر صنعت گفت: با علم به آفات و مفاسد همکاری همزمان ایران‌خودرو و سایپا با یک شرکت خارجی چرا دربرابر انعقاد قرارداد پژوسیتروئن با ایران خودرو و سایپا سکوت پیشه کرده‌اید.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مسئله قرارداد با شرکت سیتروئن اشاره کرد و محورهای زیر را بیان کرد:

* عقد قرارداد با شرکت سیتروئن سبب نگرانی‌ها درباره پایمال شدن اصول اقتصادمقاومتی و تضییع حقوق مردم شده است.

*  پس از قرارداد ایران خودرو با شرکت پژو-سیتروئن و تشکیل شرکت ایکاپ، سایپا نیز قرارداد فروش ۵۰ درصد از سهام سایپاکاشان به گروه خودروسازی پژوسیتروئن را امضا کرده است. با توجه به محرمانه بودن مفاد این قرارداد، ابهامات و سوالات متعددی برای کارشناسان و ناظران صنعت خودرو پدید آمده است که سبب نگرانی‌ها درباره پایمال شدن اصول اقتصادمقاومتی و تضییع حقوق مردم شده است. بدون شک شفاف‌سازی نقاط ابهام و سوالاتی که در ادامه به آن اشاره می‌شود موجب کاهش نگرانی‌های دلسوزان صنعت خودرو و اقتصاد کشور خواهد شد.

* جنابعالی به آفات متعدد همکاری همزمان ایران‌خودرو و سایپا با یک شرکت خارجی آگاهید کما اینکه در حاشیه نمایشگاه مطبوعات، مشکلات ناشی از تعامل همزمان رنو با دو خودروساز داخلی را دلیل ورود مستقیم ایدرو در تعامل با رنو عنوان کردید. حال سوال این‌جاست که با علم به این آفات و مفاسد چرا دربرابر انعقاد قرارداد پژوسیتروئن با ایران خودرو و سایپا سکوت پیشه کرده‌اید؟

منبع: پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر


کد مطلب: 2839

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/2839/آقای-وزیر-سیتروئن-اقتصاد-مقاومتی-پایمال-می-کند

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir