وزارت صنعت اعلام کرد سرویس «تماسبان» هیچ هزینهای برای مشترکان ندارد و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،با پیگیریهای انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، استفاده ازسرویس «تماسبان» کاملاّ رایگان است و هیچ هزینه ای برای مشترکین ندارد.
براین اساس، با توجّه به انتشار گسترده خبری مبنی بر هزینه بر بودن سرویس تماس بان برای مشترکین در شبکه های اجتماعی طی روزهای اخیر، باپیگیری های انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت ارتباطات سیّار ایران طی اطلاعیه ای ضمن تکذیب خبر فوق اعلام کرد که استفاده ازسرویس «تماس بان» کاملاّ رایگان است وهیچ هزینه ای برای مشترکین این اپراتور ندارد.
براساس اعلام سازمان حمایت، مشترکان این اپراتور می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به ستادهای خبری مستقر در سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.