کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برترین هتلهای ایرانگردی و جهانگردی معرفی شدند

3 دی 1397 ساعت 11:32

در جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاونین مالی و اداری، اجرایی، سرمایه گذاری و توسعه و مدیرحراست شرکت از عملکرد هتلهای برتر تقدیر شد.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مهرداد تاوتلی مدیرعامل این مجموعه ضمن ابراز خرسندی از عملکرد هتلهای شرکت گفت به لطف خداوند و در سایه تلاشهای تمامی همکاران امروز شرکت در وضعیت مطلوبی نسبت به دیگر گروه های همکار قرار دارد.

وی گفت در شرایط فعلی شرکت موفق شده است هزینه بازسازی های انجام شده و ساخت وساز چندین تالار و ده ها میلیارد بدهی معوق و مالیاتی سنوات قبل خود را پرداخت کرده و به مرحله سوددهی برسد و این مرهون تلاش همه کارکنان مجموعه و به طور خاص به همت هتلهای سود ده انجام شده که انتظار می رود دیگر هتلها نیز هرچه سریعتر خود را به این مجموعه برسانند.
وی افزود حقوق پرسنل و معوقات هتلهای سود ده شرکت از این پس در ابتدای هر ماه پرداخت خواهد شد و اولویت پرداخت با پر تلاش ها است تا خود انگیزه ای برای حرکت دیگر هتلهای مجموعه شود.
مدیر عامل همچنین بر رعایت قوانین، نظم در امور پیگیری پرونده های حقوقی و وصول مطالبات تاکید و گفت بسیاری از امور پیش از اینکه به دفتر مرکزی ارجاع شود باید از طریق خود هتلها انجام  شود.
وی همچنین از مدیران گروه های ۹ گانه شرکت خواست تا ضمن توجه بیشتر به مجموعه های تحت سرپرستی در کنار هتلهایی که عملکرد ضعیفتری نسبت به دیگر هتلها دارند نقش حمایتی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.
مرجان علمی معاون اجرایی شرکت نیز ضمن تقدیر از عملکرد هتلهای برتر گفت ساعت ها زمان صرف انتخاب این هتلها شد تا به بهترین انتخاب ها رسیده و عدالت به بهترین نحو اجرا شود و حقی از مجموعه ای کسر نشود.
علی اصغر قاسمی معاون مالی و اداری شرکت نیز ضمن تبریک به هتلهای برتر گفت ملاک انتخاب ما در این دوره بر اساس بیشترین سودآوری، بالاترین ضریب اشغال، مقایسه عملکرد سال جاری نسبت به دوره مشابه قبل در شاخص سود وزیان و ضریب اشغال ، مقایسه عملکرد سال جاری با بودجه مصوب سال ، سرانه فروش و تعداد غذای فروش رفته و سهم سود دهی هتل نسبت به سود شرکت بوده است و ابراز امیدواری کرد تا سایر هتلها نیز در جهت رشد شاخص های اقتصادی گام بردارند.
شایان ذکر است در این دوره هتلهای جهانگردی کرمان، سنندج و ارومیه با بیشترین سودآوری مقام های اول تا سوم را کسب و هتلهای جهانگردی لاهیجان، دلوار بوشهر، چلندر، زاهدان، شهرکرد، جلفا، آستارا وسیرجان نیز بر اساس شاخص های مذکور، عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.


کد مطلب: 40800

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/40800/برترین-هتلهای-ایرانگردی-جهانگردی-معرفی-شدند

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir