کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ناک‌اوت حریف در راند دو

شروع مقتدرانه محمدسیفی در لیگ حرفه‌ای ووشوی چین

12 خرداد 1398 ساعت 14:48

ملی‌پوش ووشوی ایران که در مسابقات لیگ حرفه‌ای چین حضور دارد، کار خود در این مسابقات را با پیروزی مقابل حریفی از کشور میزبان آغاز کرد.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محسن محمدسیفی پرافتخارترین ووشوکار ایران در بازی‌های آسیایی و دارنده ۳ مدال طلا که پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بعد از جراحی خود، برای حضور در مسابقات لیگ حرفه‌ای چین عازم شهر شانگهای این کشور شده است، کار خود در این مسابقات را با شکست مقتدرانه حریفی از کشور میزبان آغاز کرد.

او در این مورد، گفت: در نخستین مبارزه‌ام به مصاف حریفی از چین رفتم که دارای پیروزی‌های متعددی بود و از هشت رقابت قبلی خود در هفت مبارزه با ناک‌اوت به پیروزی رسیده بود. او حریف کاربلدی است که از نظر قد و قامت نیز بلندتر از من بود، اما با تمرینات خوبی که در این مدت داشتم با آمادگی کامل به میدان رفتم. در راند یک به پیروزی رسیدم و در راند دوم نیز با مشت سنگینی که به حریف زدم، او ناک اوت شد.

سیفی افزود: با صلاحدید مربیان تیم شانگهای در وزن ۷۵ کیلوگرم مبارزه کردم، در حالی که می‌توانستم در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز مبارزه کنم. مبارزه بعدی تیم ما حدود ۲ هفته دیگر است، اما هنوز مشخص نیست که در آن به میدان بروم و همه چیز بستگی به نظر مربیان تیم شانگهای دارد.


کد مطلب: 51252

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/51252/شروع-مقتدرانه-محمدسیفی-لیگ-حرفه-ای-ووشوی-چین

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir