کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه همدان

گفتند چون به آیت الله هاشمی ناسزا نگفتی به تو رای ندادیم

8 ارديبهشت 1396 ساعت 16:13

امام جمعه همدان گفت: گروهی گفتند چون به آیت الله هاشمی ناسزا نگفتی به تو رای ندادیم.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،الهام امین زاده  با حضور در استان همدان و دیدار با آیت الله غیاث الدین طه همدانی نماینده ولی فقیه در استان طی نشستی گفت: از ائمه جماعات خواسته ایم در خطبه ها و نمازجمعه ها و مساجد موضوع حقوق شهروندی را بدون گرایش های سیاسی ترویج کنند.

آیت الله طه همدانی گفت: متاسفانه جناح بازی به مرحله شرک می رسد. مثلا من در گروه اصول گراها یا اصلاح طلب ها برای قرب الهی می روم اما بعدا خدایی ناکرده آن حزب را بت می کنیم و دیگر خدا و دین را فراموش می کنیم.

وی گفت: حکومت دست هر فردی افتاد باید جبهه پرستی از بین برود. در همین خبر گان رهبری آنقدر من را تخریب کردند حتی گفتند من با داعش هستم!

ایشان اظهار داشتند: یک عده به من رای ندادند که چرا من در نمازجمعه به آیت الله هاشمی ناسزا نگفتم. الان به من گفتند ستاد آقای روحانی و رییسی و قالیباف قصد دیدار دارند که گفتم درب دفتر من به روی همه باز است.

امام جمعه همدان گفت: اصولگرا و اصلاح طلب داغ داغ با هم بنشینند تا مشکل کشور حل شود.

دستیار ویژه رییس جمهور گفت: حاج آقا نماینده هایتان را در سطح استان بفرستید. مثلا یک روحانی در سمنان خانه های فروشندگان مواد مخدر را قانونی دنبال و تخریب می کرد و مردم می دیدند یک روحانی چقدر دغدغه دارد.

امام جمعه همدان گفت: تمام خطبه های من در حوزه مسایل اجتماعی است. اما از شهر ۵۰۰ هزار نفری فقط ۵ هزار نفر نمازجمعه می آیند. دو روز اصفهان بودم ۱۲ سخنرانی کردم چون مردم طالبی دارد. بستگی دارد خود مردم بخواهند.

وی گفت: حضور من در کلیسا و مراسم کریسمس و حتی برخی مذاهب همیشه در کارم بوده و حقوق شهروندی یعنی همین فرقی هم ندارد یهودی باشد یا مسیحی. باید بدانید‌ همیشه حد اعتدال را باید رعایت کنیم و امروز هر غیر مسئولی سکان را به دست گرفته است.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر


کد مطلب: 5182

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/5182/گفتند-چون-آیت-الله-هاشمی-ناسزا-نگفتی-رای-ندادیم

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir