کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلای خاص عبدالرشید سعدالله یف در باریس آرنا

شگفت زده شدن "تانک روس" از محبوبیتش در قزاقستان

1 مهر 1398 ساعت 11:56

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم روسیه و یکی از برترین‌های تاریخ کشتی جهان پس از کسب چهارمین مدال طلای جهان گفت: هرگز خود را قبل از آمدن به میدان برنده نمی‌دانستم.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،اتحادیه جهانی کشتی با تمجید از عملکرد عبدالرشید سعدالله‌یف ملقب به تانک روس، به کسب چهارمین مدال طلای جهان توسط این کشتی‌گیر و استقبال بسیار خوب مردم قزاقستان از این چهره مطرح کشتی جهان اشاره کرد.

سعدالله‌یف نیز در اینباره گفت: هرگز خودم را قبل از ورود به تشک برنده نمی‌دانستم و به آن فکر نکردم چرا که بسیاری از ورزشکاران قبل از آمدن به میدان در ذهنشان خود را قهرمان می‌دانند اما در نهایت نمی‌توانند نتیجه خوبی بگیرند.

وی ادامه داد: این مدال طلا برای من خاص بود چرا که از من به گرمی در یکی از بخش های شوروی سابق در باریس آرنا استقبال کردند. من می‌خواهم این قهرمانی را برای مدت طولانی در ذهنم نگهدارم چرا که سازماندهی مسابقات در بالاترین درجه خود قرار داشت و من از اینکه تعداد زیادی طرفدار در قزاقستان دارم شگفت‌زده شدم، حتی زمانیکه من با کشتی گیر قزاق در نیمه نهایی مبارزه داشتم برخی از آن‌ها از من حمایت کردند.

سعد الله یف ملقب به تانک روس با این قهرمانی به پنجمین مدال طلای جهان و المپیک خود رسید. این کشتی گیر ۴ طلا و یک نقره جهان و یک طلای المپیک در کارنامه خود دارد.


کد مطلب: 54600

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/54600/شگفت-زده-شدن-تانک-روس-محبوبیتش-قزاقستان

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir