کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدال نقره اکبرزاده در رقابتهای تکواندوی نظامیان جهان

3 آبان 1398 ساعت 17:38

در سومین روز از هفتمین دوره تکواندوی نظامیان جهان، ایمان اکبرزاده به مدال نقره رسید و جمع مدال های تکواندوی ایران تا پایان روز سوم را به عدد ۴ رساند.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،هفتمین دوره بازی‌های المپیک نظامیان جهان (سیزم) ۲۰۱۹ در بخش تکواندو با حضور ۲۴۴ هوگوپوش از ۴۷ کشور از روز چهارشنبه - یکم آبان‌ماه  در "ووهان" چین آغاز شد و فردا به پایان می رسد.

در سومین روز این رقابت ها، مبارزات اوزان ۵۴- و ۶۳- کیلوگرم برگزار شد که ایمان اکبرزاده و کامران مردانی پور نمایندگان تکواندو ایران بودند که اکبرزاده موفق شد نقره این رویداد را کسب کند.
ایمان اکبرزاده در نخستین دیدار نماینده قطر را ۲۵ بر ۲ شکست داد، در ادامه هوگوپوش یونان را ۲۴ بر ۴ از پیش رو برداشت، سپس بر نماینده آمریکا ۲۲ بر یک غلبه کرد. ایمان در مرحله نیمه نهایی نیز برابر نماینده مصر ۱۶ بر ۵ به برتری رسید اما در فینال را ۳۱ بر ۲۲ به هوگوپوش برزیلی واگذار کرد و صاحب گردن آویز نقره شد.

اما کامران مردانی پور در وزن ۶۳- کیلوگرم از کسب مدال بازماند. وی ابتدا نماینده کلمبیا را ۲۱ بر یک از پیش رو برداشت و در دومین دیدار موفق شد هوگوپوش ایتالیا را ۱۸ بر ۱۴ شکست دهد اما در سومین مبارزه نتیجه را ۲۵ بر ۱۲ به نماینده ازبکستان واگذار کرد و حذف شد.
پیش از این امیرمحمد بخشی، محمدحسن پلنگ افکن و محمدمهدی عمادی نیز موفق به کسب مدال برنز در این رقابت ها شده اند.
هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی است.
رقابت‌های المپیک نظامیان جهان G۲ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.


کد مطلب: 57110

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/57110/مدال-نقره-اکبرزاده-رقابتهای-تکواندوی-نظامیان-جهان

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir