کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیداحمد محمدی: خیلی‌ها می‌گویند ۱۰ درصد گذشته هم نیستی/ به ۷۴ کیلو می‌روم

5 آذر 1398 ساعت 11:54

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان با بیان اینکه از عملکردش در لیگ راضی نیست، گفت: برای حضور در المپیک انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم به وزن ۷۴ کیلوگرم بروم.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سید احمد محمدی ، درباره ارزیابی خود از لیگ کشتی آزاد، اظهار کرد: به نظر من رقابت‌های لیگ امسال نسبت به سال گذشته از سطح کیفی بالاتری برخوردار بود و تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها حاضر شدند و رقابت نزدیکی با هم داشتند تا جاییکه حتی تا لحظه آخر نیز دقیقا مشخص نبود چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد.

دارنده مدال‌های نقره جهان ۲۰۱۴ و برنز جهان ۲۰۱۵ درباره عملکردش در این رقابت‌ها و اینکه چرا هنوز فاصله زیادی با دوران اوج خود دارد، گفت: از عملکردم راضی نیستم. مدتی از کشتی دور شدم و بخاطر شرایطی که پیش آمد هنوز نتوانسته‌ام آنطور که از خودم انتظار دارم کشتی بگیرم. فعلا در لیگ کشتی گرفتم و هدفم این است با برنامه تمرینی دقیق بتوانم به روزهای اوج بازگردم.

وی افزود: خیلی‌ها وقتی من را می‌بینند می‌گویند حتی ۱۰ درصد سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ هم نیستی و چرا اینطور کشتی می‌گیری؟ متاسفانه دور شدن اجباری من از کشتی بدلیل مصدومیت و جراحی تاثیر بدی بر روی عملکردم داشت. هدفم دوبنده تیم ملی است و می‌خواهم با تلاش زیاد باز هم افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی را بدست بیاورم.

محمدی درباره اینکه آیا به یک وزن بالاتر می‌رود تا بتواند شانس خود را برای حضور در المپیک آزمایش کند یا خیر، گفت: قطعا انگیزه زیادی دارم که به این هدف بزرگ برسم. البته وزن من بگونه‌ای است که برای ۷۴ کیلوگرم سبک هستم و ۷۰ کیلوگرم نیز وزن المپیکی نیست. خیلی دوست دارم با کادر فنی تیم ملی در اینباره صحبت کنم. در وزن ۷۴ کیلوگرم مدعیان زیادی حضور دارند و البته هنوز در این وزن موفق به کسب سهمیه المپیک نشده‌ایم. برنامه‌ام این است که به یک وزن بالاتر بروم تا برای رسیدن به المپیک تلاش کنم.


کد مطلب: 58385

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/58385/سیداحمد-محمدی-خیلی-ها-می-گویند-۱۰-درصد-گذشته-هم-نیستی-۷۴-کیلو-می-روم

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir