کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سلیمی: هر کاری از دستم برآید برای یزدانی انجام می‌دهم/ وزنه‌برداری حال و روز خوبی ندارد

9 دی 1398 ساعت 14:11

قهرمان سابق جهان و المپیک گفت: هر کاری از دستم برآید برای حسن یزدانی انجام می دهم چون خودم هم چنین شرایطی را قبل از المپبک ریو تجربه کردم.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، بهداد سلیمی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی آزاد در مورد اینکه حسن یزدانی شرایط مشابهی مانند او که قبل از المپیک ریو داشت را دارد تجربه می کند، بیان کرد: تلاش می کنم هر کاری از دستم بر می‌آید برای او انجام دهم. من خودم سه سال پیش این شرایط را داشتم. البته برای من جدی تر بود و آسیب دیدگی یزدانی کمتر است. یزدانی شانس زیادی برای کسب مدال در المپیک دارد و در کمیته ملی المپیک یکی از وظایف من رسیدگی به وضعیت این عزیزان است تا هم مشاوره دهم و هم کمک کنم.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا شما می توانید با مسئولان ورزش کشور صحبت داشته باشید تا ستاره ها در رویدادهای غیر ضروری پیش از المپیک شرکت نکنند، تصریح کرد: بله باید این طور باشد. من هم این موضوع را مطرح می‌کنم اما جام باشگاه‌های جهان موقعیت خوبی است تا ورزشکاران درآمد کسب کنند. رشته های کشتی و وزنه برداری درآمد کمی دارند و چنین رویدادهایی فرصت خوبی برای درآمدزایی است. البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید شرایطی را به گونه ای در نظر بگیرند که ورزشکاران به این مسابقات فکر نکنند.

قهرمان جهان و المپیک در مورد وضعیت سهمیه های وزنه برداری در المپیک توکیو تصریح کرد:  خیلی در جریان نیستم. اطلاعاتم  در حد همان خبرهایی است که شما می‌زنید اما وزنه برداری متاسفانه حال و روز خوبی ندارد و اتفاقات خوبی نمی افتد. متاسفانه سرمایه‌های ما به نوعی حذف شده اند، مثلاً سهراب مرادی مصدوم است کیانوش رستمی و سعید علی‌حسینی نامشان در لیست مسابقات نبود در حالی که آنها شانس اصلی ما برای کسب سهمیه بودند.

سلیمی در پاسخ به این سوال که اگر وزنه برداری در المپیک مدال نگیرد آن موقع باید چه گفت، تاکید کرد:  از المپیک ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰ تقریباً می‌توانم بگویم بی سابقه بوده که وزنه برداری مدال نگیرد. البته در المپیک پکن ۲۰۰۸ هم وزنه برداری مدال نداشت. اگر مدال نگیرد اتفاق تلخی است و اصلا دوست ندارم به این قضیه فکر کنم.


کد مطلب: 60935

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/60935/سلیمی-کاری-دستم-برآید-یزدانی-انجام-می-دهم-وزنه-برداری-حال-روز-خوبی-ندارد

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir