کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی ۹ ماه صورت گرفت؛

سودسازی ۱۳۶۷ ریالی "زقیام"

29 دی 1398 ساعت 21:20

شرکت کشت و دام قیام اصفهان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۳۶۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۰۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۲۸ برخوردار است.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، شرکت کشت و دام قیام اصفهان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۳۶۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۰۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۲۸ برخوردار است.

شرکت کشت و دام قیام اصفهان با سرمایه ۳۵۰ ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت کشت و دام قیام اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۴۷۸ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۳۶۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۲۸ درصدی برخوردار است.

شرکت کشت و دام قیام اصفهان افزایش ۵۰ درصدی فروش و نیز شناسایی ۱۰۲ میلیارد ریال سایر درآمدهای غیرعملیاتی – اقلام متفرقه را از جمله دلایل افزایش سود در هم سهم اعلام کرده است.

"زقیام" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۱۰ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۶۰۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

 


کد مطلب: 61309

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/61309/سودسازی-۱۳۶۷-ریالی-زقیام

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir