کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران ۷۵ درصد سود کسب شده را تقسیم کرد

5 اسفند 1398 ساعت 1:34

مجمع عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران با نماد شیران با حضور ۸۵.۴ درصد سهامداران تشکیل با تقسیم ۹۳۰ ریال سود به ازای هر سهم موافقت نمود.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مجمع عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران با تصویب اکثریت آرا با  تقسیم ۹۳۰ ریال سود از ۱۲۵۰ ریال سود کسب شده به ازای هر سهم  موافقت نمود.

سهامداران عمده حاضر در مجمع این شرکت ، بانک صنعت و معدن با ۴۹.۹ درصد سهام ، سرمایه گذاری آتیه دماوند (واتی ) ۲۹.۳ درصد سهام و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی نماد صنعت و معدن با ۳.۴ درصد سهام بودند .

سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۸ توانست با فروش ۱۸۴۳ میلیارد تومانی ، سود  ۱۰۱۰ میلیارد تومانی را بدست آورد که  افزایش ۱۹۸ درصدی نشان داد .

سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با تولید محصول واسطه نرمال پارافین از پالایش نفت سفید سپس در جوار کاتالیست با ترکیب بنزن به ماده ال ای بی دست می یابد . ال ای بی ماده اولیه محصولات شوینده است که ارزش افزوده بسیار خوبی را برای شرکت ایجاد  می کند. 

شرکت در سال مالی ۹۸ توانست سود حاصل از سرمایه گذاری را به ۴۵۳ میلیارد تومان افزایش دهد که نسبت به سال قبل به مبلغ ۷۶.۵ میلیارد تومان افزایش ۴۹۳ درصدی داشت .

سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران در دو شرکت لیزینگ صنعت و معدن و پالایش نفت اصفهان در بورس سرمایه گذاری کرده است که ارزش بازار آن به ترتیب ۱۰۰ و ۱۹۷ میلیارد تومان ارزش بازار آن است .

شرکت در سال مالی اخیر توانست ۱۱۶ هزار تن ال ای بی و ۶۷ هزار تن نرمال پارافین بفروشد . از این مقدار ۸۴ هزار تن ال ای بی و ۱۱ هزار تن نرمال پارافین در داخل فروخت  و ۳۲ هزار تن ال ای بی و ۵۵ هزار تن نرمال پارافین صادر کرد.

 


کد مطلب: 65017

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/65017/سرمایه-گذاری-صنایع-شیمیائی-ایران-۷۵-درصد-سود-کسب-شده-تقسیم

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir