کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست هیات رئیسه کمیته ایرانی ICC

همکاری اتاق بازرگانی بین‌المللی با اتاق‌های سراسر کشور بیشتر شود

19 تير 1403 ساعت 15:58

در دومین جلسه هیات رئیسه کمیته ایرانی ICC در سال 1403، اعضای هیات رئیسه ICC بر گسترش همکاری ICC با بخش خصوصی و اتاق‌های سراسر کشور تأکید کردند.


به گزارش سرمایه گذاری آنلاین ،دومین جلسه هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی در سال 1403 با حضور صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران و دیگر اعضای هیات رئیسه، شامل نواب رئیس محمود نجفی عرب رئیس اتاق تهران، محمد لاهوتی رئیس کنفدراسیون صادرات ایران به همراه مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان، محسن پورکیانی دبیر کل محترم سندیکای بیمه گران ایران، حسین سلیمی و همچنین محمد خزاعی دبیر کل کمیته ایرانی و معاونین اجرایی و بین‌الملل این کمیته، برگزار شد.  
در این جلسه پس از سخنان رئیس اتاق ایران در مورد اهمیت نقش ICC و کمیته ایرانی و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، محمد خزاعی دبیرکل کمیته ایرانی گزارشی از رئوس اقدامات و فعالیت‌های کمیته در چند ماه اخیر و پیش‌بینی بودجه 1403 کمیته ایرانی را ارائه و سپس به الزامات و نیازهای این کمیته برای تحقق برنامه‌وبودجه عملیاتی در چارچوب اهداف ICC ) اتاق بازرگانی بین‌المللی) پرداخت.
هیات رئیسه با قدردانی از تلاش‌های دبیرکل و تقدیر از اقدامات انجام شده در کمیته ایرانی در راستای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی و برنامه‌های آموزشی و تعاملات بین‌المللی، بر توسعه این‌گونه فعالیت‌ها و گسترش همکاری با بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی کشور، تأکید کردند.
در ادامه تحقق الزامات مذکور و افزایش توانمندی‌های فنی، مالی و امکانات کمیته ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان بودجه پیشنهادی سال 1403 را با تغییراتی برای ارائه به شورای کمیته ایرانی ICC برای تصویب مورد تأیید قرار گرفت.


کد مطلب: 87397

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/87397/همکاری-اتاق-بازرگانی-بین-المللی-اتاق-های-سراسر-کشور-بیشتر-شود

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir