مدیر عامل بانک رفاه گفت: مطالبات غیرجاری عارضه نظام بانکی است و باید برای مدیریت و حل آن برنامه داشته باشیم.
مدیرعامل بانک رفاه:
مطالبات غیر جاری عارضه نظام بانکی است
2 دی 1396 ساعت 16:02
مدیر عامل بانک رفاه گفت: مطالبات غیرجاری عارضه نظام بانکی است و باید برای مدیریت و حل آن برنامه داشته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، دکتر سهمانی در همایش رؤسای شعب بانک رفاه با بیان این مطلب اظهار داشت: در نظام بانکی به صورت کلی سه عدم تعادل وجود دارد؛ نبود تعادل در سود و زیان، نبود تعادل در ترازنامه و نبود تعادل در مدیریت نقدینگی سه حوزه ای است که نیازمند توجه و مراقبت بیش از پیش هستند.
مدیر عامل بانک رفاه در ادامه افزود: رؤسای شعب مجریان استراتژی ها و برنامه های بانک هستند که با اقدامات خود نقش مهم و اثر بخشی در موفقیت بانک ایفا می کنند.
وی ادامه داد: نقش و جایگاه رؤسای شعب در توسعه و تعالی بانک، بسیار حساس و تعیین کننده است و آنها مسئولیت دارند در شعب خود ارزش خلق کنند.
دکتر سهمانی با اشاره به اینکه بانک رفاه تنها بانک اجتماعی کشور به شمار می رود، اظهار داشت: بانک رفاه به دلیل رسالت ویژه ای که دارد با طیف متنوعی از جامعه که بخش بزرگی از مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی را تشکیل می دهند، ارتباط و تعامل دارد. این مشتریان نیازها و خدمات ویژه ای مطالبه می کنند که باید به درستی شناسایی شود و در مسیر تحقق مطلوب آن گام برداریم.
کد مطلب: 8848