کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازار طلای جهانی به کما رفت

12 مهر 1403 ساعت 10:24

طلا امروز پنجشنبه (۳ اکتبر) ثابت ماند، زیرا معامله‌گران بر تحولات در مناقشه خاورمیانه و پیش‌بینی داده‌های کلیدی اقتصادی ایالات‌متحده که ممکن است سرنخ‌هایی در مورد کاهش نرخ بهره در اواخر سال ارائه دهد، تمرکز کردند.


به گزارش سرمایه گذاری آنلاین ،بهای هر اونس طلا نقطه ای در ۲۶۵۹ دلار و پنج سنت ثابت بود. قیمت طلای آمریکا با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۶۷۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.
بر اساس گزارش، حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در ماه سپتامبر بیش از حد انتظار افزایش یافته است که نشان می‌دهد شرایط بازار کار رو به وخامت نمی‌رود.
توماس، رئیس فدرال رزرو ریچموند، کاهش اخیر نیم درصدی نرخ بهره بانک مرکزی ایالات‌متحده تأیید می‌کند که سیاست آن با اقتصاد ناهمگام بوده است، اما نباید به عنوان نشانه‌ای از پایان مقابله با تورم تلقی شود. نرخ‌های بهره پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری طلا را کاهش می‌دهد، طلا نیز به عنوان یک دارایی مطمئن در زمان آشفتگی‌های اقتصادی و سیاسی تلقی می‌شود.
طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۳ درصد کاهش به ۳۱.۷۶ دلار رسید، پلاتین با ۰.۳ درصد افزایش به ۱۰۰۵ دلار و ۶۵ سنت و پالادیوم با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۰۱۶ دلار و ۲۵سنت رسید.


کد مطلب: 88712

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/88712/بازار-طلای-جهانی-کما-رفت

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir