کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نیمه نخست امسال؛

ارزش معاملات تجارت الکترونیکی به ۲۰۷۸ هزار میلیارد تومان رسید

24 مهر 1403 ساعت 15:56

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ ارزش معاملات تجارت الکترونیکی به حدود دو هزار و ۱۰۰ همت رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۶ درصد رشد داشته است.


به گزارش سرمایه گذاری آنلاین ، امین کلاهدوزان در آئین پاسداشت روز ملی تجارت الکترونیک به تشریح گزارشی از وضعیت تجارت الکترونیکی در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: در این بازه زمانی ارزش معاملات تجارت الکترونیکی به ۲ هزار و ۱۰۰ همت رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۶ درصد رشد داشته است.
وی افزود: تعداد کل معاملات تجارت الکترونیکی نیز به ۲ میلیارد و ۲۰۴ میلیون فقره رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته رشد ۲۰ درصدی رسیده است و این مسئله حکایت از اعتماد مردم نسبت به تجارت الکترونیکی دارد.
کلاهدوزان افزود: بحث دیگر تعداد گواهی امضای الکترونیکی صادر شده در کشور است که در ۶ ماه نخست امسال به دو میلیون و ۸۰۰ هزار گواهی جدید رسیده است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است.
رئیس مرکز توسعه تجارت تاکید کرد: در این بازه زمانی بیش از ۴۸ هزار اینماد برای کسب و کارهای اینترنتی صادر شده است.
در این مراسم اسامی کسب و کارهای برتر اعلام و از آن‌ها تقدیر و همچنین اعلام اسامی و تقدیر از برگزیدگان رویداد ملی جوانه‌ها نیز انجام شد.


کد مطلب: 88935

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/88935/ارزش-معاملات-تجارت-الکترونیکی-۲۰۷۸-هزار-میلیارد-تومان-رسید

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir