کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عرضه صکوک مرابحه 300 میلیارد تومانی شرکت فروسیلیس ایران

5 آبان 1403 ساعت 14:52

شرکت فروسیلیس ایران با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به انتشار اوراق مرابحه به مبلغ 3000 میلیارد ریال جهت تأمین مواد اولیه مورد نیاز تولید خود کرده است.


به گزارش سرمایه گذاری آنلاین ، این اوراق تحت نمادهای صفروس67، صفروس607 و صفروس670 در تاریخ 1403/07/29 به بازار عرضه شد.
این اوراق 3 ساله و با نرخ 26 درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.
عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری تامین سرمایه تمدن بوده و خدمات تعهد پذیره‌نویسی بر عهده تأمین سرمایه تمدن و سایر نهادهای معتبر مالی تعیین شده است.
لازم به  ذکر است اوراق مذکور بدون ضامن و صرفاً با تکیه بر رتبه‌بندی اعتباری عرضه شده است. رتبه اعتباری بلندمدت و کوتاه مدت شرکت فروسیلیس ایران به ترتیب A- و A1 می‌باشد که توسط موسسه رتبه‌بندی اعتباری پایا تعیین شده است. همچنین، رتبه اعتباری تخصیص داده شده به اوراق مرابحه در دست انتشار بانی، از سوی این موسسه رتبه‌بندی اعتباری A- می‌باشد. 
شایان ذکر است در انتشار اوراق با تکیه بر رتبه اعتباری و بدون ضامن، نماد معاملاتی اوراق نشان‌دار بوده و بیانیه ریسک در زمان خرید توسط خریداران تکمیل گردید. همچنین بانی ملزم به پایش رتبه اعتباری به صورت مستمر تا سررسید اوراق و تایید وثایق بر اساس قرارداد در صورت تنزیل رتبه اعتباری به زیر BBB می‌باشد.


کد مطلب: 89108

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/89108/عرضه-صکوک-مرابحه-300-میلیارد-تومانی-شرکت-فروسیلیس-ایران

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir