کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زیر پای بورس خالی شد:

سقوط هیجانی شاخص به کانال ۹۵ هزار واحدی

10 دی 1396 ساعت 13:31

امروز اکثر گروه ها و نمادهای بازار با توجه به تنش های موجود با فشار عرضه ها و صف فروش مواجه شدند با اینحال نیمه دوم بازار متعادل تر شد و برخی صف فروش‌ها جمع شدند.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، شاخص کل امروز افت 1649 واحدی را تجربه کرد و به مدار 95 هزار و 561 واحد رسید. این در حالی بود که حقوقی‌ها از سهام‌های بسیاری حمایت کردند تا جو منفی کمتر شود. اما جو منفی به قدری شدید بود که با این حمایت ها، اتفاق جدیدی در بازار رخ نداد و احتمالا ادامه این جو منفی را در بازار فردا نیز شاهد باشیم. لذا مسیر بازار در روزهای آتی مشخص تر خواهد شد.

امروز در گروه متعادل و منفی پالایشگاهی و روانکارها، معاملات مثبت نماد ارزنده شسپا قابل توجه بود. همینطور رشد قیمتی و صف خرید نماد وسینا در جو منفی بازار امروز چشم نوازی می‌کرد. این در حالی بود که اکثر نمادهای گروه بانکی، معاملاتی متعادل و منفی را پشت سر گذاشتند.
طی معاملات امروز گروه خودرو اکثرا صف فروش بودند و خساپا در 95 تومان به معاملاتش خاتمه داد، با این حال در انتها صف فروشهای بسیاری از نمادهای گروه جمع آوری شد.
فلزیها نیز یکدست قرمز بودند در این میان فولاد با 106.8 واحد بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص بورس گذاشت.
در مجموع طی روز جاری بورس تهران میزبان معامله  حدود 2 میلیارد برگه سهم و حق تقدم به ارزش معاملاتی 473 میلیارد تومان بود. این حجم و ارزش معاملات نشان از حمایت حقوقی ها و امیدواری سهام داران بزرگ به رشد بازار سرمایه است.


کد مطلب: 9064

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/9064/سقوط-هیجانی-شاخص-کانال-۹۵-هزار-واحدی

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir