تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱
جالب است ۰
بورس اوراق بهادار امروز ساختار شکننده‌ای در داد و ستدهای خود داشت و نهایتا رشد ۳۳ واحدی در شاخص کل رقم خورد.
صعود شکننده بورس در معاملات امروز
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،  امروز شاهد عقب نشینی خریداران و افزایش فشار فروش فروشندگان بودیم و شاخص در نهایت به عدد 96هزار و 241 واحد رسید.

شاخص کل بیشترین تاثیر مثبت را از نمادهای پارسان، فملی، فخوز، مبین، وبملت گرفت در این بین نمادهای ونوین و فولاد بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
امروز در گروه فلزات نماد فروس صف خرید بود و فخاس صف فروش تشکیل داده بود، همینطور نمادهای فلوله و فمراد در حاشیه 4 درصد منفی بیشترین افت را داشتند. مابقی نیز عمدتا منفی متعادل بودند.
در گروه ساختمانی نمادهای ثاباد، ثاخت، ثباغ، ثمسکن، وآذر و ثامان نمادهای متعادل و مابقی هم گروهی ها اکثرا معاملاتی منفی داشتند.
گروه ماشین آلات و دستگاه‌های برقی شاهد معاملاتی اکثرا متعادل با گرایشی مثبت بود  که در این بین نماد بترانس پس از برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده انتخاب اعضاء هیئت مدیره متعادل و کم حجم به گردونه دادوستدها بازگشت.
درگروه های بانکی، بیمه ای، لیزینگی و سرمایه گذاری که اکثرا معاملاتی متعادل در جریان بود، تشکیل صف خرید نمادهای ودی و وسرمد، معاملات مثبت نمادهای وتوسم، وآفری، دانا، امید، ولیز، وبملت، پردیس، وسپه، وبانک و وغدیر و معاملات منفی نمادهای وساپا، وبهمن، سدبیر(صف فروش)، ولساپا، سرچشمه، وتوصا، وگستر، ونوین، وسینا و اتکام نمایان تر بودند.
گروه آی تی و انفورماتیک اکثرا با معاملاتی متعادل و منفی مواجه بودند، به جز نمادهای آپ و مرقام که متعادل و مثبت داشتند، این در حالیست که شایعاتی از بازگشایی نماد های وب در هفته پیشرو پس از اعلام و تعیین تکلیف مدل انتقال پارس آنلاین شنیده می شود.
در گروه های متعادل و منفی خودرویی و حمل و نقل، معاملات مثبت نمادهای خشرق، حسینا، حپارسا، خدیزل، خپویش و حتاید و معاملات منفی نمادهای حکشتی، خمحور، خفناور، خکمک، خمحرکه، حریل، حسیر و خگستر نمایان تر بودند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.x9yrak9qwpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین