کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رشد بورس به مدد نمادهای صادرات محور

24 دی 1396 ساعت 13:20

در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای شپنا، فولاد، شتران، شبندر، کچاد، کگل و پارسان با رشد حدود ۶۰۱ واحدی به ارتفاع ۹۷,۲۲۸رسید که در این بین نمادهای وغدیر و فارس بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،امروز شاهد توجه بازار به نمادهای صادرات محور بودیم از طرفی ارزش معاملات در اغلب گروه ها به خصوص صنایع وابسته به کامودیتی رشد داشت و شاخص کل هم وزن 11 واحد مثبت ثبت شد.

روز جاری در گروه پالایشگاهی و روانکارها شاهد صف خرید نمادهای شبریز، شپاس و شرانل بودیم. در گروه متعادل کانی های غیر فلزی، رشد قیمتی به همراه معاملات پرحجم نماد کفرا و دادوستدهای منفی نمادهای شلیا و کسرا نمایان تر از دادوستدهای هم گروهی ها بود.
در گروه اکثرا متعادل و منفی بیمه ای، نماد آسیا صف خرید شد و نماد اتکای معاملاتی مثبت را تجربه کرد.در گروه های متعادل و منفی حمل و نقل، نمادهای حتوکا و حپارسا با دادوستدهای مثبتی معامله شدند.
در ادامه غیبت طولانی مدت نماد های وب، گروه آی تی و انفورماتیک اکثرا با معاملاتی متعادل و مثبت دنبال شدند که در این بین نمادهای آپ، مداران و رتاپ از اقبال بالاتری برخوردار بودند.
نمادهای گروه خودرویی اکثرا با معاملاتی متعادل و منفی معامله شدند به جز نماد خگستر که در حاشیه 1 درصد مثبت بود. از سوی دیگر صف خرید نماد ثاباد در گروه متعادل و منفی ساختمانی چشم نوازی می کرد.
نماد فملی پس از اعلام تعدیل مثبت 51 درصدی، عمدتا به دلیل افزایش نرخ جهانی مس و افزایش نرخ دلار، متعادل به گردونه معاملات بازگشت که از پیش خور شدن افزایش قیمت سهم در روزهای گذشته حکایت دارد.
نماد وپست پس از حدود 6 ماه توقف طاقت فرسا و محقق کردن تنها 18 ریال سود به ازای هر سهم در انتهای سال مالی 95 (که با کاهش 25% سود نسبت به گزارش حسابرسی نشده مواجه بوده) با دامنه محدود نوسان و افت 5 درصدی به گردونه معاملات بازگشت و در ادامه صف فروش شد.
نماد کطبس نیز پس از انتشار شفاف ساز پیرامون افزایش قیمت محصولات با رشد حدود 7.5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.


کد مطلب: 9462

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/9462/رشد-بورس-مدد-نمادهای-صادرات-محور

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir