تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
جالب است ۰
در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای فولاد، شپنا، کگل، وبملت، خودرو، خساپا، و شبندر با افت حدود ۵۹۶ واحدی به ارتفاع ۹۸,۲۲۱رسید که در این بین نمادهای فارس و جم بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.
تب فروش بازار با گزارشات نامناسب گروه خودرو
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در اولین روز بهمن ماه شاهد فروش های هیجانی به ویژه در سه گروه بزرگ خودرو، فلزی و پالایشگاهی بودیم. درحالیکه قندیها و گروه برق پرتقاضاترین گروه‌های بازار بودند.

فشار فروش خودروییها که به دنبال انتشار گزارشات نه ماهه ناامید کننده و  به ویژه زیان ساختن سایپا طی نه ماهه، شدت گرفت منجر به صف فروشهای میلیونی در نمادهایی مثل خساپا، خودرو، خاور، خمحرکه و خگستر شد که این جو منفی گروه کل بازار را سرخ پوش کرد.
به این ترتیب در گروه های فلزی و معدنی نیز نمادهای کشرق، کبافق، فخاس، فلوله و کیمیا صف فروش را تجربه کردند. درگروه متعادل و منفی سرمایه گذاری نیز نمادهای وساپا، سدبیر، واعتبار، وصنا و واتی بیشتر از هم گروهی ها افت کردند.
طی دادوستدهای امروز گروه پالایشی نیز یکدست سرخ پوش ولی متعادل بودند در این میان شپاس در حاشیه 4 درصد منفی بیشترین افت قیمتی را داشت.
این درحالی بود که ادامه رشد 10 درصدی روزانه نماد های بازار پایه پشاهن و پلوله در گروه متعادل و منفی لاستیک و پلاستیک سازی جلب توجه می کرد.
در بازار امروز نمادهای سیستم، دزهراوی و پارسان متوقف شدند درحالیکه نمادهای ثاخت، زمگسا، وآذرشپدیس، فسرب، غبشهر، سیستم به گردونه معاملات بازگشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcj.tehfuqeahsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین