تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
جالب است ۰
در پایان بازار امروز شاخص کل با رشد ۲۲۵ واحدی به ارتفاع ۹۸ هزار و ۳۳ واحد رسید. در این میان نمادهای فملی، وامید، خودرو، فولاد و خساپا بیشترین تاثیر مثبت را داشتند درحالیکه نماد وکار به تنهایی نزدیک ۱۶۰ واحد تاثیر منفی روی شاخص داشت.
بازگشت دوباره شاخص به کانال ۹۸ هزار واحدی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،امروز ارزش معاملات بورس 175 میلیارد تومان بود که از دست به دست شدن 806 میلیون برگه سهم در بیش از 72 هزار نوبت معاملاتی ناشی شده بود. در این روزگروه خودرو یکدست سبز پوش بود که با توجه به افت قیمت گروه مذکور در هفته‌های گذشته و کاهش قیمت فلزات پایه و نفت در بازارهای جهانی(طی چند روز گذشته)، امری منطقی است.

علیرغم افت قیمت های فلزات پایه در بازارهای جهانی در برخی نمادهای گروه های فلزی دادوستدهای متعادل و مثبتی را نظاره گر بودیم و نمادهای فلوله، زنگان و فنورد صف خرید شدند. از سوی دیگر نمادهای کروی، کاما و کمنگنز از گروه معدنی در حاشیه 1 درصد مثبت و مابقی متعادل منفی بودند.
در گروه پالایشگاهی و روانکارها به جز نمادهای شپاس، شبهرن و شنفت که متعادل و منفی معامله شدند، سایر نمادهای اکثرا مثبت بودندکه در این بین نماد شاوان با اقبال بیشتری و صف خرید روبه رو بود.
در بازار امروز نمادهای فلوله، ثنوسا، ثفارس، خگستر و خرینگ متوقف شدند و در مقابل نمادهای قشرین، کخاک، قپیرا، ختوقا، ثفارس، فلوله، وامید،کترام و خگستر بازگشایی شدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg7w9q.ak9qt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین