تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
جالب است ۰
به منظور ارتباط بهتر با سهامداران:

مرکز پاسخگویی فرابورس در تالار حافظ راه اندازی شد

با توجه به وجود بازارها و ابزارهای مالی متنوع در فرابورس ایران، یکی از وظایف روابط عمومی پاسخگویی به سوالات سرمایه‌گذاران پیرامون این بازارها و ابزارها بوده که به منظور تسهیل در این امر، مرکز پاسخگویی به سوالات معامله‌گران در تالار حافظ افتتاح شد و درواقع روابط عمومی فرابورس به میان معامله‌گران تالار آمد.
مرکز پاسخگویی فرابورس در تالار حافظ راه اندازی شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،سرپرست روابط عمومی فرابورس ایران از آغاز به کار مرکز پاسخگویی فرابورس در تالار حافظ خبر داد.

مبینا بنی‌اسدی با بیان اینکه ارتباط مستقیم با معامله‌گران و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و معامله در بازارهای فرابورس همواره مد نظر این شرکت قرار داشته است، اظهار داشت: با توجه به وجود بازارها و ابزارهای مالی متنوع در فرابورس ایران، یکی از وظایف روابط عمومی پاسخگویی به سوالات سرمایه‌گذاران پیرامون این بازارها و ابزارها بوده که به منظور تسهیل در این امر، مرکز پاسخگویی به سوالات معامله‌گران در تالار حافظ افتتاح شد و درواقع روابط عمومی فرابورس به میان معامله‌گران تالار آمد.

وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی فرابورس پیش از این در طبقه هجدهم ساختمان حافظ پاسخگوی سوالات معامله‌گران بود، افتتاح مرکز پاسخگویی در طبقه دوم تالار حافظ را اقدامی برای هموارتر کردن راه‌های ارتباطی با مخاطبان عنوان کرد و افزود: روابط‌عمومی‌ها موظفند در هر مکانی که مجموعه‌ای از مخاطبانشان حضور دارند، نقش «تسهیل‌گر ارتباطی» را ایفا کنند و افتتاح این مرکز در همین راستا صورت گرفته است.

سرپرست روابط‌عمومی فرابورس ایران با بیان اینکه ماهیت فرابورس به گونه‌ای است که تالار فیزیکی برای معاملات ندارد، خاطرنشان ساخت: تقویت ساختارهای روابط‌عمومی الکترونیک به منظور همگامی با ساختار کلی فرابورس طی چند ماه گذشته به صورت جدی پیگیری شده است؛ با این همه از آنجایی که همه مخاطبان شرکت امکان دسترسی به سامانه‌های اینترنتی را ندارند راه‌اندازی مرکز پاسخگویی در دستور کار قرار گرفت تا این دسته از افراد نیز به راحتی سوالات و نظرات خود اعلام کنند.

به گفته بنی‌اسدی، روابط عمومی فرابورس ایران به منظور خدمت رسانی به سرمایه گذارانی که در تالار حافظ نیستند نیز تقویت CRM را در دستور کار خود قرار داده و راه های ارتباطی سرمایه گذاران از طریق وب، تلفن گویا و سامانه پیام کوتاه فراهم شده است.

سرپرست روابط عمومی فرابورس ایران با اشاره به اینکه در سایت این شرکت دو بخش‌ «صدای شما» و «دیدگاه شما» ضمن جمع‌آوری نظرات مخاطبان سایت، ظرف ٢٤ ساعت پاسخگوی سوالات و پیگیر شکایات مطرح شده است، یادآور شد: سامانه پیام کوتاه فرابورس ایران نیز در دو هفته گذشته راه اندازی شده و مخاطبان و سرمایه گذاران می توانند سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق پیامک به شماره٢٠٠٠٥٠٠ ارسال کنند تا در اسرع وقت مورد اقدام قرار بگیرد.

گفتنی است علاوه بر مرکز پاسخگویی، سامانه پیام کوتاه و سایت شرکت فرابورس ایران، تلفن‌های 66740508 و 66740509 نیز پاسخگوی سوالات سرمایه‌گذاران خواهد بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.q9xrak9xzpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین