تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۱
جالب است ۰
محمد مرتضوی از اتحاد به عنوان رمز موفقیت یاد کرد

تقدیر اتاق تهران از جانباز دفاع مقدس و فعال بخش خصوصی

محمد مرتضوی: خطر شکل گیری مثلث استکبار، نفاق و جهل امروز هم کشور را تهدید می کند
تقدیر اتاق تهران از جانباز دفاع مقدس و فعال بخش خصوصی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،ششمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران صبح امروز میزبان یکی از جانبازان دفاع مقدس که از فعالان اقتصادی بخش خصوصی به شمار می رود، بود.

هیات رئیسه اتاق تهران در این نشست از محمد مرتضوی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت به عنوان جانباز جنگ تحمیلی و یک فعال اقتصادی موفق تقدیر کرد.

مسعود خوانساری در ابتدای نشست هیات نمایندگان، آرامش و امنیت فعلی کشور را مدیون مجاهدت های دوران دفاع مقدس دانست و از محمد مرتضوی به عنوان نماینده موفق رزمندگان در بخش خصوصی نام برد.

در ادامه محمد مرتضوی به جایگاه هیات رئیسه فراخوانده شد و نکاتی را در مورد شرایط زمان جنگ و دوران فعلی ذکر کرد.

مرتضوی گفت: آن زمان مثلث استکبار، نفاق و جهل تهدیدی جدی برای کشور محسوب می شد و تلاش می شد تا این مثلث به طور کامل شکل نگیرد تا به کشور ضربه وارد نشود. آن زمان حضرت امام (ره) وقت زیادی را صرف می کردند تا از شکل گیری این مثلث در کنار هم جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: استکبار در جهان از اینکه کشوری مستقل باشد، ناراضی بودند و این موضوع را کتمان نمی کردند. از طرفی منافقان در داخل فعال بودند و در طول جنگ ضربه های زیادی به کشور وارد کردند. همچنین جهل در میان عده ای به این فضای نفاق دامن می زد و جاهلیت این افراد کشور را در برابر مخاطرات آسیب پذیر می کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اینگونه شرایط امروز را تحلیل کرد: امروز هم زمینه شکل گیری این مثلث در کشور وجود دارد. در شرایطی که می دانیم تنها با اتحاد می توانیم از موانع عبور کنیم و کشور را به پیشرفت برسانیم، عده ای به نفاق دامن می زنند. استکبار هم علیه کشور ما انکار نشدنی است. در این میان جهل همچنان در کشور وجود دارد.

مرتضوی گفت: نباید اجازه داد این مثلث شکل بگیرد و کشور را از قدم های رو به جلو باز بدارد. امروز با اقدامات مثبتی که در زمینه دیپلماسی انجام شد، کشور در استانه پیروزی بزرگی در مواجهه با کشورهای بزرگ دنیا قرار گرفته است اما همان نفاق و جهل ممکن است موانعی سد راه این پیروزی قرار دهد که باید از آن جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که زمینه اتحاد بیشتر در کشور فراهم شود تا این رمز موفقیت که در زمان جنگ از آن بهره بردیم در دوره فعلی هم به کمک کشور بیاید. در این راه امیدوار هستیم برخی مسائل نظیر بند و ممنوع‌التصویر شدن ها حل و فصل شود تا شاهد اتحاد برای رسیدن به موفقیت های بزرگ در کشور باشیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.1d0iw6dj1giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین