تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۷
جالب است ۰
بورس اینترکانتیننتال آمریکا، به عنوان پیشرو در مبادلات بورس های دنیا و نهادهای تسویه وجوه، امروز با افتخار اعلام کرد که ویلیام هگ، به عنوان عضو هیأت مدیره بورس اینترکانتیننتال و رئیس بورس آتی ICE اروپا انتخاب شده است.
ویلیام هگ، رئیس بورس آتی ICE اروپا شد
ویلیام هگ، وزیر سابق امور خارجه بریتانیا، به بورس اینترکانتیننتال رفت.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین و به نقل از سنا، بورس اینترکانتیننتال آمریکا، به عنوان پیشرو در مبادلات بورس های دنیا و نهادهای تسویه وجوه، امروز با افتخار اعلام کرد که ویلیام هگ، به عنوان عضو هیأت مدیره بورس اینترکانتیننتال و رئیس بورس آتی ICE اروپا انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش، ویلیام هگ، به عنوان مدیر عامل بورس آتی ICE اروپا از ماه ژانویه سال 2016 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و سر باب رید، مدیر عامل سابق این نهاد نیز پس از 16 سال خدمت از سمت خود بازنشسته خواهد شد.

هگ از سال 1989 میلادی تا سال 2015 در پارلمان بریتانیا فعالیت کرده است و در سال 1995 به عنوان عضوی از کابینه بریتانیا انتخاب شد و از سال 1997 تا سال 2001 به عنوان رهبر حزب محافظه کار بریتانیا در این پارلمان خدمت کرد.

از سال 2010 میلادی تا سال 2014 وی به عنوان وزیر امور خارجه بریتانیا مشغول به کار شد و بین سال های 2014 تا 2015 به عنوان وزیر امور خارجه و رهبر مجلس عوام فعالیت می کرد.

ویلیام جفرسون هگ، دانش آموخته مدرسه بیزینس اینسید و فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد است.

بورس آتی ICE اروپا، در سال 1981 میلادی به عنوان بورس بین المللی محصولات نفتی فعالیت کرد.

پس از سال 2001 میلادی و ادغام این بورس با بازار ICE، این بازار تبدیل به بزرگترین بازار با ابزارهای مشتقه چندگانه در دنیا شد.

بورس آتی ICE اروپا، در سال 2005 میلادی تماما الکترونیک شد و پس از پیوستن محصولات نفت خام و گازوئیل به این بازار، به بزرگترین نهاد معیار برای تخمین قیمت نفت خام و محصولات تصفیه شده این کالا تبدیل شد و بزرگترین بازار کربن دنیا نیز نامیده شد، بازاری که قراردادهای متفاوتی کالایی ارائه می کند.

پس از ادغام بورس یورونکست نیویورک در سال 2013 میلادی، بورس آتی ICE اروپا، قرادادهای متفاوتی بر پایه محصولات مختلف و با ابزارهای متنوع ارائه کرد.

اما بورس اینترکانتیننتال، در واقع شبکه‌ای از بورس‌های مالی و کالایی و شرکت‌های تسویه وجوه در آمریکا، اروپا و آسیا است. تعدادی از بزرگ‌ترین بورس‌های جهان از جمله بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) زیرمجموعه این بورس هستند.

 

بورس اینترکانتیننتال، یک شبکه بورس ها و شرکت های تسویه وجوه برای بازارهای کالایی و اوراق بهادار در آمریکا است.

این نهاد دارای 23 نهاد قانون گذار و تنظیم بازار است که یکی از آنها بورس آتی ICE اروپا در آمریکا ، کانادا و اروپا است.

دیگر نهاد زیر مجموعه آن، بورس آتی Liffeدر اروپا و آمریکا است.

بر این اساس، بورس نیویورک، بورس انرژی OTC، نیز از دیگر زیرمجموعه های این نهاد است.

بورس اینترکانتیننتال نیز دارای 5 شرکت سپرده گذاری و تسویه وجوه است که از میان آنها می توان به تسویه وجوه ICE اروپا، تسویه وجوه ICEآمریکا، کانادا و تسویه وجوه اعتباری ICE اشاره کرد.

بورس اینترکانتیننتال دارای شعب مختلفی در نیویورک، لندن، شیکاگو، هیوستون، وینیپگ، آمستردام، کالگری، واشنگتن دی سی، سن فرانسیکو و سنگاپور است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd.f0x2yt0koa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین