تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱
جالب است ۰
مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران بر ضرورت سرمایه‌گذاری در طرح‌های نو و دانش بنیان تاکید کرد.
سرمایه‌گذاری در طرح‌های نو و دانش بنیان راهبرد جدید صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین، مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری در طرح‌های نو و دانش بنیان تصریح کرد: گنجینه آتیه کیش به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران است که، می‌تواند با فعالیت هوشمندانه در حوزه کسب و کارهای نو، سود سرشاری را عاید سهامداران صندوق کند .

احسان شریفی در نشست مشترک مدیران شرکت گنجینه آتیه کیش و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با موضوع "بررسی گزارش عملکرد 9 ماهه سال 1395" اظهارداشت: گنجینه آتیه کیش بسترمناسبی برای تحقق و افزایش سود سهامداران صندوق یعنی نیروهای خدوم شهرداری تهران است .

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران فعال شدن همه ظرفیت‌های شرکت گنجینه آتیه کیش را ضروری برشمرد و افزود: طرح توجیهی همه کسب و کارهای پیشنهادی باید ارایه شود تا در کمیته سرمایه‌گذاری مورد بررسی و تصویب قرار گیرد .

شریفی با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر صندوق ذخیره کارکنان با سهامداران و کارکنان شهرداری تهران گفت: هر اقدامی که اعتماد و امید سهامداران را تقویت می‌کند باید به اطلاع عموم برسد .

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود، رعایت انضباط مالی و شفاف بودن همه فعالیت‌ها را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی با توجه به ماموریت‌های جدید این شرکت برای حضور در عرصه کسب و کارهای نو اهمیت فراوانی دارد .

او با اشاره به برگزاری نشست‌های دوره‌ای بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری در بازه‌های زمانی سه ماهه، گفت: برگزاری این نشست‌ها با هدف نظارت و کمک به تحقق اهداف و برنامه‌ها در راستای تامین منافع کارکنان خدوم شهرداری، رویکرد قطعی این صندوق است .

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران افزود: گزارش‌های دوره‌ای باید بر اساس پیشرفت تعهدات شرکت‌ها در قبال سهامداران، گزارش مالی، اقدامات انجام شده در حوزه بهبود فرآیندها و توانمندسازی نیروی انسانی ارایه شود .

بر اساس این گزارش، مانی جعفریان مدیرعامل شرکت گنجینه آتیه کیش نیز در سخنانی ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت این شرکت، برنامه‌های آتی برای شکوفایی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گنجینه آتیه کیش را تشریح کرد .

 
   

https://sarmayegozarionline.ir/vdce.n8wbjh8p79bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین