کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر صنعت:

تهدید ایران، شکست خورده است/حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن برای صیانت از کشور

21 بهمن 1395 ساعت 20:06

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تجربه تاریخی نشان می دهد تهدید ملت ایران هیچگاه جواب نداده است و چنانچه نیرویی خارجی با این ادبیات با مردم ایران سخن بگوید، به ناچار شکست می خورد.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مهدی کرباسیان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه اضافه کرد: اگر برخی سیاستمداران خارجی درکی از زمانه و قدرت مردمی ایران ندارند، نشان از کم اطلاعی آنان است و به اهداف خود نمی رسند.
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، لحن رییس جمهوری جدید امریکا در مواجهه با ایران را ناشایست دانست و گفت: رهبری معظم بخوبی تبیین کردند که این آقا در واقع در حال نشان دادن چهره واقعی و مستبدانه دولتمردان آن کشور است که به راه به جایی نخواهد برد.
کرباسیان اضافه کرد: رفتار ترامپ به گونه ای زننده و خارج از عرف دیپلماتیک است که افزون بر اعتراض بسیاری کشورها، شماری از نهادها و سازمان های آن کشور نیز علیه وی اقامه دعوا کرده اند.
رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد باید با تکریم با ملت ایران سخن گفت و افوزد: ایران سرزمینی بزرگ و دارای فرهنگی غنی دفاع و از خودگذشتگی است و آنانی که چنین واقعیتی را نادیده گرفته اند، ناآگاهی خود را به نمایش گذاشته اند.
وی در عین حال حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن را نشانه عزم همه قشرهای جامعه برای صیانت از سرزمین اسلامی دانست و گفت: مردم ایران همواره نشان داده اند در برابر زور سر تسلیم فرود نمی آورند.
کرباسیان ادامه داد:‌ ملت ایران با وجود داشتن عقاید و دیدگاه های مختلف‌، همواره در اتحاد و هبستگی بوده اند و هر زمان که از سوی عنصری خارجی،‌ مورد بی احترامی یا تهدید واقع شوند، یکپارچگی بیشتری نشان می دهند.
وی اضافه کرد: حضور هر شخص غیرمنطقی و کم تجربه در صدر دولت امریکا،‌ خللی در این اتحاد ایجاد نمی کند.‌

منبع: ایرنا


کد مطلب: 2882

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/2882/تهدید-ایران-شکست-خورده-حضور-راهپیمایی-۲۲بهمن-صیانت-کشور

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir