تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۶
جالب است ۰
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تجربه تاریخی نشان می دهد تهدید ملت ایران هیچگاه جواب نداده است و چنانچه نیرویی خارجی با این ادبیات با مردم ایران سخن بگوید، به ناچار شکست می خورد.
تهدید ایران، شکست خورده است/حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن برای صیانت از کشور
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مهدی کرباسیان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه اضافه کرد: اگر برخی سیاستمداران خارجی درکی از زمانه و قدرت مردمی ایران ندارند، نشان از کم اطلاعی آنان است و به اهداف خود نمی رسند.
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، لحن رییس جمهوری جدید امریکا در مواجهه با ایران را ناشایست دانست و گفت: رهبری معظم بخوبی تبیین کردند که این آقا در واقع در حال نشان دادن چهره واقعی و مستبدانه دولتمردان آن کشور است که به راه به جایی نخواهد برد.
کرباسیان اضافه کرد: رفتار ترامپ به گونه ای زننده و خارج از عرف دیپلماتیک است که افزون بر اعتراض بسیاری کشورها، شماری از نهادها و سازمان های آن کشور نیز علیه وی اقامه دعوا کرده اند.
رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد باید با تکریم با ملت ایران سخن گفت و افوزد: ایران سرزمینی بزرگ و دارای فرهنگی غنی دفاع و از خودگذشتگی است و آنانی که چنین واقعیتی را نادیده گرفته اند، ناآگاهی خود را به نمایش گذاشته اند.
وی در عین حال حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن را نشانه عزم همه قشرهای جامعه برای صیانت از سرزمین اسلامی دانست و گفت: مردم ایران همواره نشان داده اند در برابر زور سر تسلیم فرود نمی آورند.
کرباسیان ادامه داد:‌ ملت ایران با وجود داشتن عقاید و دیدگاه های مختلف‌، همواره در اتحاد و هبستگی بوده اند و هر زمان که از سوی عنصری خارجی،‌ مورد بی احترامی یا تهدید واقع شوند، یکپارچگی بیشتری نشان می دهند.
وی اضافه کرد: حضور هر شخص غیرمنطقی و کم تجربه در صدر دولت امریکا،‌ خللی در این اتحاد ایجاد نمی کند.‌

منبع: ایرنا

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb.wb5urhbw5iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین