تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۳
جالب است ۰
حسن بیادی

کسانی را انتخاب کنیم که منافع شخصی را قربانی منافع شهروندان کند

انتقاد از عملکرد شورای چهارم / حاشیه شورا از کارکرد خود دور کرد
نایب رییس شورای دوم و سوم شهر تهران با انتقاد از عملکرد شورای چهارم شهر تهران گفت : ۲۹ اردیبهشت براساس مدل شورای دوره دوم و سوم افرادی را انتخاب کنیم که منافع شخصی و گروهی را قربانی منافع شهروندان و شهر کنند.
کسانی را انتخاب کنیم که منافع شخصی را قربانی منافع شهروندان کند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حسن بیادی نایب رییس شورای دوره دوم و سوم شهر تهران در دیدار با فعالان اجتماعی  با اشاره به عملکرد شورای چهارم شهر تهران گفت  :  در دوره چهارم شورای تهران، شاهد کارآمدی مقبول و لازم نبودیم و دیدیم که شورای تهران به دلیل ورود به حاشیه ها و منازعات بی حاصل از کارکرد اصلی خودش بازماند.
وی با تاکید بر این که باید ۲۹ اردیبهشت براساس الگوی شورای دوره دوم و سوم افرادی را انتخاب کنیم که منافع شخصی و گروهی را قربانی منافع شهروندان و شهرکنند گفت :  من معتقدم که شهر بدون شهروند هویت ندارد و توسعه و عمران و آبادانی شهر بدون در نظر گرفتن پیوست های فرهنگی و اجتماعی و مسائل انسانی بی فایده است.
بیادی در ادامه به تاثیر گذاری حضور شهروندان در انتخابات شوراها اشاره کرد و  گفت : شهروندان هم باید بر اساس مسئولیت اجتماعی خودشان، آگاهانه و با دقت پای صندوق بروند و بدانند که تک تک آراء آنها آینده زندگی شهری آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.
این کارشناس امور شوراها  با بیان این که  شورای شهر باید پارلمان شهری باشد و به شورای شهرداری تبدیل نشود توضیح داد : اعضای شورای شهر نمایندگی مردم را در همه اجزای شهری برعهده دارند و فقط نماینده مردم در شهرداری نیستند.
بیادی با اشاره به واگذاری ۲۳ مسئولیت دولت به مدیریت شهری که همچنان در بلاتکلیفی است گفت:  در برنامه های سوم، چهارم و پنجم توسعه بر واگذاری سازمان های خدمات رسان شهری به مجموعه مدیریت شهری تاکید شده اما این امر تاکنون محقق نشده است.
وی یاد آور شد : مدیریت جزیره ای در کشور به فرهنگ و تفکر تبدیل شده و همه علاقه دارند به تنهایی تصمیم گیری کنند و از نظارت فرار کنند که متاسفانه این فرهنگ در شهرداری و شورا هم وجود دارد.
 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb.5bsurhb58iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین