تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی امید می‌گوید تمام توانش بر این بوده که نقاط ضفعی که در تیمش وجود داشته به حداقل برسد.
استیلی: در دفاع فردی مشکل داریم/ خواستیم نقاط ضعف را به حداقل برسانیم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، حمید استیلی، سرمربی تیم ملی امید در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) ملی‌پوشان امید اظهار کرد: از پیشکسوتان تشکر می‌کنم  که به تمرین تیم‌ امید دادند. همه در کنار هم بودند. از همراه اول که حامی تیم ملی شد تشکر می‌کنم. اولین جلسه‌ای بود که تمام بازیکنان در اختیار ما بودند. یک اردو یک هفته‌ای در قطر داشتیم و یک بازی دوستانه داشتیم و سعی کردیم تمام نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم. آمادگی جسمانی بازیکنان تقریبا خوب است چون با GPS پیگیر بازیکنان بودیم. در گروه سختی قرار داریم اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مردم را شاد کنیم.

او درباره کمک وزیر ورزش خاطرنشان کرد: جا دارد که از صالحی امیری و سلطانی‌فر تشکر کنم. فدراسیون هم  قرار است که به ما کمک کند. از خبرنگاران تشکر می‌کنم. ما سعی کردیم بازیکنان را به لحاظ اخلاقی و فنی انتخاب کنیم. مهم‌ترین تاکتیک‌ ما همدلی وحدت است که باید وجود داشته باشد. ما هم‌چنین به دعای مردم نیاز داریم.

استیلی درباره عارف غلامی گفت: بگذارید درباره افرادی که در تیم حضور دارند صحبت کنیم. من امیدوارم او در تیم باشگاهی‌اش موفق باشد و هم‌چنین در لیست ۵۰ نفره ما حضور داشته باشد.

سرمربی تیم ملی امید درباره چند پست بازی کردن بازیکنان گفت: ما در تمرینات از این بازیکنان استفاده کردیم. این مساله نتیجه داده است و سعی می‌کنیم از این بازیکنان به بهترین نحو استفاده کنیم.

او درباره پاداش بازیکنان گفت: من در این چند روز به دنبال این مساله بودم. ما هنوز پاداش مقدماتی این بازیکنان را ندادیم و امیدوارم این پاداش هر چه سریع‌تر داده شود تا روحیه بازیکنان بیش‌تر شود.

حمید استیلی خاطرنشان کرد: ما در بحث دفاع فردی مشکل داریم و سعی کردیم این مشکل را با دفاع تیمی ترمیم کنیم. ما تا دقیقه ۸۶ مقابل قطر موقعیت به حریف ندادیم اما خواستیم بعضی بازیکنان را در پست‌های مختلف امتحان کنیم. ما در نظر داریم که دفاع تیمی را ارتقا ببخشیم که مساله دفاع فردی ترمیم شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdch-wn-.23nvqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین