تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۴
جالب است ۰
رئیس فدراسیون کشتی نسبت به خط خوردن میثم نصیری از ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای مسابقات آسیایی واکنش نشان داد.
واکنش دبیر به خط خوردن نصیری: کادر فنی سریعا پاسخ دهد و حقی ضایع نشود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، پس از این که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد امیرحسین مقصودی را جانشین میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کرد، هیات کشتی استان زنجان نسبت به تضییع حق کشتی گیرش به علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نامه نوشت و خواستار احقاق حق شد.

در همین رابطه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی سه مورد را از محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی و غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد خواستار شده است.

دبیر خطاب به این دو عضو ارشد کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفته است: امیدوارم طوی تصمیم گیری شده باشد که حقی از نامبرده ضایع نشده باشد.

رئیس فدراسیون همچنین از کاوه و محمدی خواسته تا سریعا در این مورد پاسخ دهند، ضمن این که میثم نصیری به ناحق از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته نشود.

 پس از این که کادر فنی تصمیم گرفت بین نصیری(قهرمان جام تختی) و مقصودی (نفر سوم جام تختی) برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا مسابقه انتخابی مجدد برگزار کند، نصیری به نشانه اعتراض اردوی تیم ملی را ترک کرد و بعید به نظر می‌رسد تغییری در ترکیب تیم ملی برای مسابقات آسیایی ایجاد شود.

میثم نصیری هم پس از خط خوردن از تیم ملی در گفت و گویی که با ایسنا داشت به شدت از عملکرد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتقاد کرد.

همچنین هیات کشتی زنجان نیز از رئیس فدراسیون خواسته تا برای احقاق حق، نصیری به مسابقات گزینشی المپیک در وزن ۶۵ کیلوگرم اعزام شود و برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ هم سهمیه ای برای حضور او قائل شوند.

حال باید دید با توجه به پیگیری‌های انجام شده، وضعیت این کشتی گیر در رویدادهای پیش رو به چه صورت خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccieqe.2bq0p8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین