تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۵
جالب است ۰
سیدعلی مفاخریان از برگزاری جلسه ی مشترک با اتاق اصناف تهران خبر داد و گفت: در این جلسه پیرامون عملکرد اتحادیه ها و اتاق اصناف گفت و گو شد.
برگزاری جلسه مشترک شرکت ساماندهی و اتاق اصناف تهران با محدودیت انتقال صنوف آلاینده
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سیدعلی مفاخریان از برگزاری جلسه ی مشترک با اتاق اصناف تهران خبر داد و گفت: در این جلسه پیرامون عملکرد اتحادیه ها و اتاق اصناف گفت و گو شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، مفاخریان با اشاره به انتقال صنوف مزاحم اللخصوص صنف شیمیایی فروشان و اوراق کنندگان خودرو از شهر و همراهی اتاق اصناف با اتحادیه ها و مجموعه شرکت ساماندهی در این زمینه، اظهار داشت: در جلسه اتاق اصناف متعهد شد تا پیگیری های لازم در خصوص انتقال هرچه سریع تر صنوف از اتحادیه های مربوطه را انجام دهد.

وی تصریح کرد: بررسی اخذ اجاره بهای کیوسک ها، رفع مشکلات حقوقی آن ها و به روز رسانی قراردادها، ارائه گواهی آموزشی به آموزش دیدگان، برگزاری نشست های هم اندیشی برای اجرای ضوابط و تمهیدات تخصصی مشاغل، رفع مشکلات فعالیت اتحادیه های صنفی واحدهای صنفی در واحد های مسکونی و اجرای مفاد تفاهم نامه در محور ها با اولویت بندی و توسعه دفاتر اتحادیه و اصناف در سایر مناطق شهرداری نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

   

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjhoem.uqemvzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین