تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱
جالب است ۰
پتروشیمی نوری بزرگترین تولید کننده آروماتیک ها پتروشیمی هنگام را با قیمت ۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان خریداری کرد
پتروشیمی نوری ۹۹.۳ درصد سهام پتروشیمی هنگام را خرید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،پتروشیمی نوری ، از شرکتهای تابعه هلدینگ خلیج فارس ۹۹.۳ درصد سهام شرکت پتروشیمی هنگام را در یک مزایده عمومی خریداری کرد . جلسه بازگشایی پاکات پیشنهادات مزایده در تاریخ  ۲۵ اسفند ماه ۹۸ و نتیجه مزایده در جلسه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ به تصویب هیأت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس رسیده است.

مبلغ این مزایده ۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان و نحوه تسویه به صورت نقد و اقساط طی یکسال خواهد بود . پتروشیمی نوری طی این مزایده ۵ میلیارد و ۹۵۸ میلیون سهام پتروشیمی هنگام را  با قیمت پایه خریداری کرد .با این خریداری نماد سهام پتروشیمی نوری  در ۳۱ فروردین ۹۹ با رشد قیمت ۹.۰۶ درصدی  با قیمت ۷۵۰۴۲ ریال  بازگشایی شد.

نقی صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری در مورد زمان بهره ‌برداری پتروشیمی  هنگام گفت: مطابق با برنامه‌ریزی های انجام شده واحد آمونیاک این طرح تا سال ١۴٠٠ و واحد تولید اوره تا سال ١۴٠١ به بهره برداری خواهد رسید . تمام تجهیزات مورد نیاز این پتروشیمی خریداری شده و مشکلی از این جهت وجود ندارد. سعی ما بر این است که واحد آمونیاک در اسرع وقت به بهره برداری برسد . در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه آمونیاک  ۷۹ درصد و پروژه اوره ۵۹ درصد است .

این مقام مسئول در خصوص افزایش سرمایه شرکت نیز گفت: در تلاشیم تا پیش از برگزاری مجمع سالانه از محل سود انباشته اقدام به افزایش سرمایه کنیم که البته در حال حاضر نمی توان در مورد درصد دقیق افزایش سرمایه اظهارنظر کرد.

 

وی در مورد افزایش احتمالی تولید پارازایلین در این مجموعه نیز گفت: باتوجه به اقدامات صورت پذیرفته، پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری تولید محصول اصلی مجتمع یعنی پارازایلین ١٠ درصد افزایش یابد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcguy93.ak97u4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین