تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۴
جالب است ۰
با استقبال سرمایه گذاران از پذیره‌نویسی یک صندوق قابل معامله در کوتاه‌ترین زمان واحدهای قابل معامله این صندوق به فروش رسید.
ثبت کوتاهترین زمان پذیره نویسی یک صندوق
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،
 به نقل از بورس تهران، محمود گودرزی اظهار داشت: با استقبال سرمایه گذاران از صندوقهای سرمایهگذاری قابل معامله، دوره پذیره نویسی یک صندوق قابل معامله (در سهام) آغاز شد و حداکثر تعداد واحدهای قابل فروش این صندوق در اولین روز از دوره پذیره نویسی در مدت زمانی کوتاه به فروش رسید.
 وی ادامه داد: بورس تهران همزمان با استقبال سرمایه گذاران از صندوقهای قابل معامله، در صدد توسعه این بازار است. از این رو تمامی صندوقهای مبتنی بر صدور و ابطال میتوانند با تبدیل نوع صندوق به صندوق قابل معامله، از مزیتهای تابلوی بورس جهت توسعه فعالیت خود استفاده کنند.
 معاونت بازار بورس اوراق بهادار تهران به مزیت صندوقهای سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: بهترین راه ورود به بازار سرمایه برای افرادی که آشنایی کافی برای فعالیت در این حوزه را ندارند، انجام سرمایهگذاری به شکل غیر مستقیم از طریق خرید واحدهای صندوقهای سرمایهگذاری است. در این نوع سرمایه گذاری، عموم جامعه وجوه مازاد یا پسانداز خود را در اختیار صندوقهای سرمایهگذاری قرار داده و این صندوقها وجوه تجمیع شده را زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار، در بورس سرمایهگذاری میکنند. افراد جامعه با این روش میتوانند علاوه بر پرداخت هزینه های معاملاتی کمتر، از تخصص مدیران صندوقهای سرمایه گذاری برای کسب بازدهی بهره ببرند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcaaoni.49noo15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین