تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۸
جالب است ۰
استراتژی جدید سرمایه گذاری برکشایرهاتاوی:

وارن بافت از بانک های آمریکا خارج می شود

شرکت برکشایر هاتاوی با مدیرعاملی وارن بافت در روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام داشت تصمیم دارد که سهام بسیاری از بانک های بزرگ را به فروش برساند .
وارن بافت از بانک های آمریکا خارج می شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت سرمایه گذاری وارن بافت که به برکشایر هاتاوی معروف است در اطلاعیه ای اعلام داشته است که بر اساس استراتژی سرمایه گذاری جدید، این شرکت در نظر داد سهام برخی بانک های بزرگ شامل ولز فارگو، جی پی مورگان و گلدمن ساکس را به فروش برساند.

این شرکت طی این اطلاعیه شفاف سازی اعلام کرده است که قصد دارد در حدود ۲۰ میلیون سهم به ارزش ۵۶۳ میلیون دلار از شرکت بریک گلد کانادایی(یکی از بزرگترین شرکت های معدنی در دنیا) را خریداری کند.

قیمت سهام شرکت بریک که به دلیل رشد قیمت طلا با افزایش چشمگیری همراه بوده است پس از انتشار این اطلاعیه، با رشد ۳.۲ درصدی همراه شده است.به این ترتیب، شرکت برکشایر ۲۶ درصد از سهام خود در بانک ولزفارگو که معادل ۲۳۷ میلیون سهم بوده است را به فروش رسانده است و ۶۲ درصد از سهام بانک جی پی مورگان نیز توسط برکشای به فروش رسید.

این در حالی است که، برکشایر هاتاوی هنوز در بسیاری از بانک های بزرگ آمریکا، سهامدار عمده محسوب می شود و به این ترتیب در بانک آمریکا بیش از ۲ میلیارد سهم دارد.

هفته گذشته نیز برکشایر هاتاوی سهام مدیریتی خود را در رستوران های زنجیره ای برگر کینگ و تیم هورتون به فروش رساند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchwznq.23nzvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین