تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۳
جالب است ۰
وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد:

توسعه همه جانبه بازار سرمایه در دستور کار دولت

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه های همه جانبه دولت برای تعمیق بازار سرمایه خبر داد و با تاکید بر عرضه دارا سوم گفت: امروز اقتصاد ملی به رغم همه فشارها و تحریم ها برنامه های دشمن را نقش بر آب کرده است.
توسعه همه جانبه بازار سرمایه در دستور کار دولت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: دولت اساسا برنامه‌هایی دارد که شاید در آینده نه چندان دور بازار سرمایه را به یکی از مهم‌ترین ارکان تامین مالی اقتصاد کشور برساند. برای اینکه این هدف  محقق شود لازم است در جهات گوناگون برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: بعضی‌ها فکر می‌کنند که اگر دولت بخواهد از بورس حمایت کند، باید دارایی‌هایش را واگذار کند که این امر درست نیست. البته اگر دولت دارایی‌ها و شرکت‌های خودش را واگذار کند موجب می‌شود یک مجرای مطمئن شکل بگیرد. دولت باید با یک برنامه چند بعدی بازار سرمایه را قوام بخشد. تا زمانی که نیاز داریم منابع لازم برای سرمایه‌گذاری‌ها تولید کنیم به بازار سرمایه نیاز داریم و عوامل را باید به سمتی ببریم که بازار سرمایه از عمر لازم برخوردار باشد.

دژپسند با اعلام عرضه دارا سوم در آینده نزدیک گفت: اقتصاد ایران با قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند با وجود همه تحریم‌ها برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjhxea.uqevhzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین