باشگاه مشتریان بانک ملت با هدف اجرای طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان، طرح جدیدی را با عنوان"کارشا مال"، به مرحله اجرا گذارد.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، در این طرح نیز همانند روال گذشته، تمامی اعضای باشگاه مشتریان در ازای خرید از شرکای تجاری معرفی شده در وبسایت باشگاه مشتریان، از درصد تخفیف معین شده برای هر یک از مجموعهها بهرهمند خواهند شد.
بر اساس این گزارش، در این دوره از اجرای طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت میتوانند علاوه بر خرید حضوری از شرکای تجاری معرفی شده، از شرکای تجاری دیجیتالی مانند دیجی کالا، تپسی، اسنپ فود، آژانس مسافرتی علی بابا و... نیز بهصورت غیرحضوری و با تخفیف خرید کنند.
در این طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت در ازای واگذاری ۵ کارشا، کد تخفیف خود را از وبسایت باشگاه مشتریان دریافت و با ورود کد تخفیف در وبسایت شریک تجاری، خرید خود را با مبلغ کمتر انجام میدهند
این گزارش حاکی است، اطلاعات تکمیلی در خصوص فهرست کامل شرکای تجاری دیجیتالی، درصد تخفیف قابل ارائه به اعضا و تعداد کارشای مورد نیاز، به طور کامل در وبسایت باشگاه مشتریان و زیر مجموعه منوی خرید از کارشا مال، در دسترس اعضا قرار خواهد گرفت.