تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
جالب است ۰
همکاری‌ بازرگانی و تجاری جمهوری باشقیرستان روسیه در ایران وارد دور تازه‌ای می‌شود
آغاز فعالیت نمایندگی بازرگانی باشقیرستان روسیه در ایران
 

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، میثم عباسی جانشین نماینده تجاری اتاق بازرگانی باشقیرستان گفت : جمهوری باشقیرستان روسیه به مرکزیت شهر یوفا روسیه از نظر نزدیکی به مرزهای قزاقستان و ورود کالا از مناطق استراتژیک روسیه به حساب می آید ، این جمهوری تا کنون میزبان روسای جمهور ایران از جمله جناب دکتر روحانی بوده است و در جلسات فی‌مابین دو رئیس جمهور در خصوص گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری تاکید داشتند.

وی افزود:رئیس اتاق بازرگانی باشقیرستان و همچنین نماینده تجاری آن جمهوری در صدد برقراری پل ارتباطی به جهت بهبود روابط تجاری هستند و امیدواریم تا با آغاز جام جهانی فوتبال این روند شناخت از جمهوری‌های خود مختار بهبود یافته و تجار و بازرگانان ایرانی بتوانند به غیر از مسکو با دیگر شهرهای جمهوری های خود مختار فدراسیون روسیه روابط اقتصادی و تجاری برقرار کنند .

وی گفت :همچنین در ماه های آینده هیاتی در سطح روسای اتاق بازرگانی جمهوری باشقیرستان به ایران سفر کرده و ملاقات هایی را با روسای اتاق بازرگانی خواهند داشت.

وی اضافه کرد امیدواریم بتوان با شروع فعالیت های بازرگانی و تجاری و جذب سرمایه گزار برای سرمایه گزاریهای دو طرفه پلی مابین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری باشقیرستان فراهم کنیم و شاهد روابط سودمند برای هر دو جمهوری باشیم.

 


 


 

آغاز فعالیت نمایندگی بازرگانی باشقیرستان روسیه در ایران عصر بازار- همکاری‌ بازرگانی و تجاری جمهوری باشقیرستان روسیه در ایران وارد دور تازه‌ای می‌شود.

آغاز فعالیت نمایندگی بازرگانی باشقیرستان روسیه در ایران نسخه قابل چاپ  یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰  به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، 

 


https://sarmayegozarionline.ir/vdcc.oq4a2bqe4la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین