تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱
جالب است ۰
یک صندوق بخشی جدید به فرابورس آمد

پذیره‌نویسی «رسانا» کلید می‌خورد

از دوشنبه هشتم مردادماه پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری بخشی گستره فیروزه در نماد «رسانا» در فرابورس کلید می‌خورد.
پذیره‌نویسی «رسانا» کلید می‌خورد
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،در این پذیره‌نویسی ۹۹۰ میلیون واحد از واحدهای صندوق بخشی گستره فیروزه با قیمت هر واحد ۱۰ هزار ریال عرضه می‌شود.
مدیر صندوق «رسانا» شرکت سبدگردان توسعه فیروزه و بازارگردان آن صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فیروزه پویا هستند.
در آیین اهدای لوح به صندوق «رسانا» که شنبه ششم مردادماه با حضور مدیرعامل فرابورس ایران برگزار شد، نامدار بهشتی‌روی عضو هیئت‌مدیره سبدگردان فیروزه با اشاره به اینکه گروه مالی فیروزه دو دهه است که در بازار سرمایه حضور فعال دارد، گفت: این گروه، چهاردهمین صندوق تحت مدیریت خود را که از نوع صندوق بخشی است روانه بازار می‌کند.
بهشتی‌روی منابع تحت مدیریت گروه فیروزه را ۳۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: صندوق «رسانا» در صنعت استخراج کانه‌های فلزی فعالیت خواهد کرد چراکه این صنعت سومین صنعت بازار سرمایه از نظر میزان سهم بازار بوده و جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاران دارد. ضمن آنکه از سال ۱۳۹۰ تا کنون بازدهی این صنعت از شاخص کل و شاخص قیمت وزنی بالاتر بوده است.
وی در خصوص نحوه چینش پرتفوی صندوق سرمایه‌گذاری بخشی گستره فیروزه نیز گفت: در چینش پرتفوی صندوق رسانا، بخش عمده‌ای از منابع را به شرکت‌های فعال در حوزه استخراج سنگ آهن اختصاص می‌دهیم و مابقی هم در شرکت‌هایی که استخراج طلا، روی و مس انجام می‌دهند، سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.
عضو هیئت‌مدیره سبدگردان فیروزه در خصوص میزان بازدهی جدیدترین صندوق گروه فیروزه عنوان کرد: تلاش داریم در این صندوق با جمع‌آوری منابع از سرمایه‌گذاران، بازدهی به‌مراتب بهتر از شاخص کل نصیب آن‌ها کرده و به پویایی و توسعه اقتصاد کشور نیز کمک کنیم.
https://sarmayegozarionline.ir/vdccmeq4.2bqmp8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین