تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: اکنون دیگر ناترازی انرژی مطرح نیست، کمبود داریم و این موضوع بسیار جدی است و باید مورد توجه باشد.
دیگر ناترازی انرژی مطرح نیست، کمبود داریم
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،سعید توکلی امروز در همایش تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز با اشاره به لزوم کنترل و مدیریت عرضه و تقاضا، اظهار کرد: بحث کاهش مصرف گاز تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد و باید در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری نیز اقدام شود.
وی با بیان اینکه توسعه صنعتی کشور با لوله‌سازی در دهه ۷۰ در ذوب‌آهن اصفهان آغاز شد و ادامه یافت و اکنون قطب صنعت عسلویه شناخته می‌شود، گفت: هرکس بخواهد در کشور و صنعت موفق باشد، باید طرف‌های ذینفع را تعریف کند و بشناسد.
توکلی با تاکید بر اینکه نباید با مخالف‌ها جنگید، باید با ارزیابی، آنها را خنثی کرد، اظهار کرد: دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ مشخص و مهم است؛ باید بدانیم نمایندگان با ما مخالف نیستند، بلکه توقع آنها یک چیز است و اختیارات و توان ما چیز دیگری است.
وی با بیان اینکه باید از تبدیل تهدید به فرصت استفاده کرد، گفت. اگر کشور راهبرد توسعه صنعتی نداشته باشد و جانمایی صنعت با توجه به آمایش کشور انجام نگیرد، بعید است به توسعه هشت درصدی برسیم.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcaeyna.49naa15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین