'] =0; ?>'] =0; ?> صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۹ شرکت در نیمه نخست امسال | سرمایه گذاری آنلاین
تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶
جالب است ۰
معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد:

صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۹ شرکت در نیمه نخست امسال

معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز افزایش سرمایه ۶۹ شرکت سهامی عام را صادر کرد. مجموع رقم افزایش سرمایه این شرکت‌ها به ۹۵ همت رسید.
صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۹ شرکت در نیمه نخست امسال
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در اجرای مفاد قانون بازار اوراق بهادار و مقررات مربوط، در نیمه نخست سال جاری، مجوز افزایش سرمایه ۶۹ شرکت سهامی عام را به ارزش ۹۵ همت صادر کرد.
براین اساس، ۴۰.۳ درصد افزایش سرمایه‌ها از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، ۳۲.۷ درصد از محل سود انباشته، ۱۵.۲ درصد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت، ۱۱.۲ درصد از محل سایر اندوخته‌ها و مابقی از محل آورده نقدی سهامداران جدید با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی تامین شده است.
نگاهی به داده‌های آماری این معاونت نشان می‌دهد؛ در نیمه نخست امسال، ۵۰ نوع اوراق بدهی پذیره نویسی شده که ۴۰ نوع مربوط به اوراق مرابحه، ۷ نوع مربوط به اوراق اجاره و ۳ نوع مربوط به اوراق سلف بوده است.
برپایه این گزارش، در نیمه نخست امسال ۳۰ هزار میلیارد تومان انواع اوراق بدهی پذیره نویسی شده که ۱۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان اوراق مرابحه، ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق اجازه و ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق سلف بوده است.
برای مشاهده متن کامل اطلاعیه معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، که روی سامانه کدال منتشر شده، کلیک کنید.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcevn8v.jh8vpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین