تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
جالب است ۰
پنجمین همایش چشم‌انداز اقتصاد صنایع پلاستیک با رویکرد بررسی چالش‌های بزرگ این صنایع و تحلیل شرایط اقتصاد سیاسی سرمایه‌گذاری در صنایع پلاستیک برگزار شد.
پنجمین همایش چشم‌انداز اقتصاد صنایع پلاستیک برگزار شد
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،اقتصاد ایران در وضعیتی قرار گرفته که برخی چالش‌ها بین تمامی صنایع مشابه شده است؛‌ مثل تورم و بی‌ثباتی اقتصاد کلان، نوسانات ارزی و... در چنین شرایطی سرمایه‌گذاران در هر عرصه‌ای، هم نیاز به تحلیل کلان اقتصاد و سیاست دارند و هم نیاز به تحلیل خرد هر صنعت. پنجمین همایش چشم‌انداز اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران با این رویکرد برگزار شد.
پنجمین همایش چشم‌انداز اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران با دعوت از صاحب‌نظرانی چون موسی غنی‌نژاد، پویا جبل عاملی، محمدصادق الحسینی، علی سرزعیم و هادی خسروشاهین به دنبال ارائه تصویری دقیق از وضعیت کلان به حاضران است. در کنار مباحث کلان، میزگردهای تخصصی به دنبال بررسی وضعیت صنایع پلیمری و دورنمای کسب‌وکار، مزایای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، آخرین تکنولوژی‌ها در زنجیره ارزش، مقررات و توانمندسازی منابع انسانی هستند.
این همایش که به شکل مشارکتی با همکاری انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در روزهای هشتم و نهم مهرماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcc0eq4.2bq4m8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین