تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹
جالب است ۰
براساس داده‌های دفتر مدیریت بدهی جهانی، بانک جهانی بزرگ‌ترین وام‌دهنده به نیجریه است که تا پایان ماه مارس بیش از ۱۵ میلیارد دلار به این کشور وام داده است و تصویب بسته جدید به میزان این بدهی‌ها می‌افزاید.
وام ۱.۵۷ میلیارد دلاری در اختیار نیجریه قرار می‌گیرد
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،بانک جهانی روز دوشنبه اعلام کرد که بسته مالی ۱٫۵۷ میلیارد دلاری را برای نیجریه تحت برنامه جدیدی برای حمایت از بخش‌های بهداشت و آموزش و کمک به تأمین انرژی پایدار تصویب کرده است.
این بانک در بیانیه‌ای اعلام کرد که بسته وام جدید به افزایش در دسترس بودن و اثربخشی تأمین مالی برای آموزش پایه و ارائه خدمات بهداشتی اولیه کمک می‌کند.
این بانک گفت که تأمین مالی جدید شامل ۵۰۰ میلیون دلار برای رسیدگی به مسائل حاکمیتی است که ارائه آموزش و بهداشت را محدود ساخته است و ۵۷۰ میلیون دلار هم برای برنامه تقویت مراقبت‌های اولیه بهداشتی و ۵۰۰ میلیون دلار برای پروژه برق و آبیاری پایدار برای نیجریه اختصاص خواهد یافت.
نیجریه ازجمله کشورهایی است که عمدتاً به دلیل ناامنی، به‌ویژه در شمال این کشور که در آن شورش‌های طولانی‌مدت و باندهای آدم‌ربایی مسلحانه باعث ویرانی شده است، بیشترین تعداد کودکان بازمانده از مدرسه را دارد.
بانک جهانی همچنین اعلام کرد که بخشی از این پول برای بهبود ایمنی سدها برای محافظت از مردم در برابر سیل استفاده خواهد شد. نیجریه با وقوع مداوم سیل مواجه است و امسال بیش از یک میلیون نفر پس از تخریب یک سد در شمال شرقی ایالت بورنو آسیب دیدند. در شرایطی که مقامات کامرون شروع به رهاسازی آب از یک سد بزرگ برای جلوگیری از سرریز شدن آن کرده‌اند، وقوع سیل‌های بیشتری در نیجریه پیش‌بینی می‌شود.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcgu397.ak9774prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین