تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷
جالب است ۰
قیمت جهانی طلا امروز پنج‌شنبه (۱۰ اکتبر) تغییر چندانی نداشت و این در حالی است که معامله‌گران منتظر انتشار تورم ایالات‌متحده هستند که امروز برای شفاف‌تر شدن موضع سیاست پولی فدرال رزرو به دست می‌آید.
سرنوشت طلای جهانی به دست تورم آمریکا افتاد
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،طلا پس از کاهش در ۶ جلسه قبل، تقریبا ثابت و در ۲۶۰۹ دلار و ۷۲ سنت در هر اونس بود. قیمت‌ها در ماه گذشته به بالاترین حد خود رسید. معاملات آتی طلای آمریکا نیز در ۲۶۲۶ دلار و ۷۰سنت ثابت ماند.
شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده برای ماه سپتامبر امروز و داده‌های شاخص قیمت تولید کننده در روز جمعه ارائه خواهد شد.
بر اساس گزارش FedWatch ، در حال حاضر بازارها با احتمال ۸۰ درصدی برای کاهش ۲۵ واحدی نرخ در ماه نوامبر و احتمال ۲۰ درصدی احتمال تعلیق نرخ بهره توسط فدرال رزرو می‌بینند. نرخ بهره پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را کاهش می‌دهد.
بسیاری از مقامات فدرال رزرو در نشست سپتامبر با کاهش بیش از حد نیم واحدی نرخ بهره حمایت کردند، اما توافق کردند که تسهیل بیشتر براساس داده‌ها انجام خواهد شد. مری دالی، رئیس بانک فدرال سانفرانسیسکو، روز چهارشنبه گفت طبق انتظار او، یک یا دو کاهش دیگر در سال جاری محتمل است.
طبق گزارش ایسنا، در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۳۰.۵۴ دلار رسید. پلاتین با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۵۵ دلار و۲۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۰۳۸ دلار و۷۵ سنت رسید.
https://sarmayegozarionline.ir/vdccp4q4.2bq408laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین