تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
جالب است ۰
در نشست کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران مطرح شد

انجمن ملی جوانان در اتاق ایران فعال خواهد شد

در نشست کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران با حضور پیام باقری، نایب‌رئیس اتاق ایران، مصوب شد با هدف فعالیت انجمن جوانان در اتاق ایران، کارگروه بازنگری اساسنامه و ساختار این انجمن آغاز به کار کند.
انجمن ملی جوانان در اتاق ایران فعال خواهد شد
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،در نشستی به میزبانی کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران و با حضور پیام باقری، نایب‌رئیس اتاق ایران، رؤسای انجمن جوانان و نمایندگان جوان اتاق‌های سراسر کشور مصوب شد که با هدف فعالیت انجمن جوانان در اتاق ایران، کارگروه بازنگری و اصلاح اساسنامه این انجمن در چارچوب ضوابط و مقررات اتاق ایران، تشکیل شود.
در این نشست، پیام باقری، نایب‌رئیس اتاق ایران با تأکید بر اهتمام این اتاق  نسبت به ایجاد سازوکاری برای تسهیل ورود جوانان به عرصه کارآفرینی، گفت: هدف این است که از این طریق امکان شبکه‌سازی و انتقال تجربه برای جوانان ایجاد شود. جوانان در این ساختار باید بتوانند نسبت به تعریف برنامه‌های مشترک و توسعه فعالیت‌های خودشان اقدام کنند.
او افزود: در این مسیر نیاز است ساختارهای مناسب با توجه به اقتضاء شرایط جوانان و در قالب ضوابط اتاق ایجاد شود و مسیر برای توسعه فعالیت‌ها هموار شود. هیات رئیسه اتاق عزم راسخ برای سیاست‌گذاری و  ایجاد سازوکارهای مناسب برای تشویق و ترغیب فعالیت‌های تجاری و تشکلی جوانان دارد و قدم‌های مؤثری در این خصوص برداشته شده است. امیدوارم این سیاست‌ها و برنامه‌ها منجر به افزایش اشتغال آفرینی و رفع موانع و مشکلات فراروی جوانان برای راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکارهایشان شود.
محمود اولیایی، رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران، نیز بر اهمیت موضوع ساختار سازی در حوزه جوانان و ایجاد سازوکارهایی برای جذب جوانان فعال در حوزه کسب‌وکار یا علاقه‌مند به تجارت، تأکید کرده و با اشاره به برنامه‌های اتاق برای ورود جوانان به عرصه فعالیت‌های تجاری و تشکلی، گفت: پیگیری موضوع جوانان، مسئولیتی است که از طرف هیات رئیسه اتاق به کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی محول شده و کمیسیون، برای هرگونه همکاری و بسترسازی برای ایجاد ساختارهای جدید و حمایت فکری و معنوی در این راستا آماده است.
پرهام رضایی، رئیس اتاق کرج هم به دشواری‌های کار در ابتدای امر  اشاره کرده و در عین حال گفت: فضای فعلی اتاق ایران بیشتر از گذشته برای چنین فعالیت‌هایی مناسب است.
مرتضی میری، رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق ایران نیز تأکید کرد: برای هر فعالیتی به سازوکار و چارچوب مقرراتی و پروتکلی خاص آن نیاز است و حوزه جوانان نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. او پیشنهاد کرد: به منظور تسهیل ورود جوانان به عرصه فعالیت‌های تشکلی در اتاق، عنوان کارآفرینی از ساختار پیشنهادی حذف شود.  
در این جلسه همچنین اعضای حاضر شامل نمایندگان انجمن‌های جوانان از اتاق‌های اصفهان، یزد، اهواز، تهران، شیراز، قم، بوشهر، لرستان، کرمانشاه، کرج، همدان و همچنین اعضای فعال در حوزه جوانان، از دشواری‌ها و سختی‌های مسیر جوانان برای فعالیت‌های تشکلی و تجاری اظهار گله‌مندی کرده و با استقبال از اقدامات اتاق ایران برای فعال‌سازی این حوزه، آمادگی اتاق‌های خود را برای هرگونه همکاری اعلام کردند.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcevo8v.jh8vwi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین