تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
جالب است ۰
وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه از احداث مرتفع‌ترین پل اکسترادوز ایران و غرب آسیا بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزییات و میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
بازدید وزیر راه و شهرسازی از احداث مرتفع‌ترین پل ایران و غرب آسیا
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی به همراه مجتبی عبدالهی استاندار البرز، محسن صادقی مدیرکل حوزه وزارتی، اطهره نژادی مشاور عالی وزیر، سید کمال هادیان فر معاون حمل‌ونقل وزیر، خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل و جمعی از مدیران و مسئولان حوزه شهرداری و شورای شهر کرج از پروژه کنارگذر شمالی کرج بازدید کرد.
شایان ذکر است، آزادراه کنار گذر شمالی کرج به طول ١٨ / ٦ کیلومتر بوده که از انتهای غربی آزادراه شهید همت - کرج آغاز و با عبور از شمال شهر کرج و از محدوده شهرستان کمال‌شهر به آزادراه کرج - قزوین متصل می‌شود، این پروژه علاوه بر نقش شهری و استانی دارای نقشی فرا استانی و ملی است.
از بارزترین ویژگی‌های این آزادراه کاهش طول و زمان سفر، بهبود و گسترش تراز کیفی، روانی و ایمنی ترافیک، کاهش مصرف حامل‌های انرژی، کاهش زمان سفر، افزایش میزان گردشگری و رونق کسب و کار است.
بهره برداری از این آزادراه تأثیر قابل توجه در کاهش حجم تردد در آزادراه تهران- کرج - قزوین به عنوان مسیر جایگزین بخش مهمی از این آزادراه خواهد داشت.
https://sarmayegozarionline.ir/vdccioq4.2bq4e8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین